overtijd na decapeptyl voor begin 1e ICSI poging??? ra ra

Hallo allemaal,

Ik ben hier al zoooooooooooooooo lang niet meer geweest.
had even een beetje gehad, en heb flink wat afstand genomen.

2 maanden geleden is onze 6de en laatste IUI op een teleurstelling uitgelopen.
na 2 maanden rust hebben we er voor gekozen om met ICSI te beginnen.
sinds vorige week donderdag ben ik begonnen met decapeptyl te spuiten.
maar ik had dus eigenlijk woensdag ongi moeten worden. en er zijn nog steeds geen RD te bekennen.

heeft er iemand van jullie ervaring dat het gewoon later komt door de decapeptyl?
of moet ik toch maar even naar de gyn bellen?

het is allemaal nieuw voor mij, dus weet bij ICSI nog niet precies hoe alles in elkaar steekt.

alvast bedankt.

groetjes Saar

Hai,

We hebben een tijd geleden een poosje samen met elkaar gesproken op dit forum. Het doet me verdriet te lezen dat de IUI behandelingen niet geholpen hebben.

Ik hoop dat dit berichtje van jou gunstig uitpakt en dat je toch zwanger bent. Ik kan je met je vraag niet helpen maar mijn duimen draaien overuren voor jou.

Heb regelmatig hier gekeken of er al nieuws van je was maar je hebt expres afstand genomen, heel verstandig.

Misschien wil je dit helemaal niet horen maar bij bij is IUI wel succesvol geweest, ik ben met de 4e IUI zwanger geworden en ben morgen 20 weken zwanger en alles gaat goed.

Ik hoop dat voor jou deze vreselijke periode snel voorbij zal zijn en dat je een positieve zwangerschapstest in handen hebt.

Veel liefs
Nataly

Hoi Saar,

ik ken je nog wel hoor, we hebben ook samen gekletst.
Mijn 7e IUI is ook mislukt en ook wij zijn nu dus met onze eerste ICSI behandeling begonnen.
Mijn startdag was afgelopen zondag en hebben de 22e de uitgangsecho om dan als het goed is met de puregon te starten.
Wat betreft de deca: mijn arts vertelde dat je menstruatie door de deca wat uitgesteld kan worden ook al ben je normaal regelmatig! Het is dus heel gewoon, niets om je druk om te maken!
Ik moet eigenlijk maandag ongi worden, ben benieuwd of ik ook wat uitloop, ben anders op de dag af nauwkeurig....

We lopen dus gelijk op! Af en toe wat kletsen!

Liefs en succes met je traject!

Ginger

Hoi Saar,

Volgens mij word niet iedereen ongesteld na het starten vd decapeptyl. Bij ons in de folder staat: Er kan een bloeding op treden.
Volgens mij is het dus helemaal zo gek niet....
Bel anders even met de ivf afdeling.
Ik begin over +/- 3 weken weer met decapeptyl voor de 4e ivf (uit de derde is een heel lief meisje geboren!) Houd vol! hoop dat het voor jou snel goed nieuws brengt!

Liefs Anne

Hoi Saar,

Het kan dat je door gebruik van deca. wat later dan normaal ongesteld bent, maak je nog maar geen zorgen en mocht je het niet vertrouwen   kun je altijd de gyn bellen, bij welk ziekenhuis ben je onder controle?

Groetjes Sharon

Hallo Dames!

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben nog steeds aan het wachten, de RD zijn nog steeds niet bekennen.
heb wel onzettende gevoelige/pijnlijke borsten ( zag net in de bijsluiter dat dat ook 1 van de bijwerkingen) en opvliegers!
maar ja dat is wel te hebben.

Nataly: ik ken je ook nog wel. wat fijn om te horen dat de IUI bij jou wel aangeslagen is. ik gun het je van harte hoor! maar vind het hier ook wel tijd worden.

Ginger: we lopen idd gelijk, en ik zou het ook erg gezellig vinden om te blijven klesten.
hoop dat we over een tijdje allebei goed nieuwss hebben.
en tot die tijd kunnen we er in ieder geval voor elkaar zijn.
Hebben jullie al besloten of jullie voor 1 of 2 embryo's gaan?

Anne 28: 4de IVF , pffffff, na een wonder ben je wel opgepept om er weer voor te gaan. Hadden jullie er bij jullie de eerste 3 IVF pogingen voor gekozen om 1 of 2 embryo's te plaatsen??? en nu ???
Is het vol te houden , de pogingen bedoel ik??? ik zie zo ontzettend op tegen die punctie.
oh sorry hoor voor al die vragen. ik ben benieuwd hoe jij het allemaal hebt ervaren.

Sharon: ik ga niet naar een ziekenhuis, ( volgens mij straks voor de punctie wel en zo) maar tot nu toe is alles in een soort van privekliniek gedaan. iedereen die daar komt zit in ( bijna ) het zelfde schuitje.
ik ben begonnen in een zieknhuis. maar na een hele tijd vond ik het daar niet prettig meer, daar zat ik iedere week, doodongelukkig tussen allemaal zwangere vrouwen.
op een gegeven moment had ik het daar gehad, en zijn we ergens anders naar toe gegaan.

Ik hoop snel weer iets van jullie te lezen!

thanx girls.

liever groetjes Saar

Hee Saar,

De eerste drie pogingen hadden we gekozen om steeds 2 embyotjes terug te laten plaatsen...helaas was er bij de eerst poging maar één ontstaan. Bij de 2e en 3e wel 2 teruggeplaatst gekregen. Nu kiezen we weer voor 2, voor mijn gevoel zijn de kansen gewoon beter...al schijnt dat wel mee te vallen volgen het ziekenhuis. Een tweeling is ook hartstikke welkom, alleen is de kans op complicaties groter in de zwangerschap. Wat willen jullie? Moeilijke keuze hé?

De punctie is mij 100 % meegevallen...de eerst keer was ik zo ontzettend bang en zenuwachtig.... Het gaat heel snel en voor je het weet ben je weer buiten. Het zijn gemene prikjes die je voelt bij het aanprikken van de follikels maar het is heel goed te doen!

Hoop dat je snel met de gonal f mag beginnen....
Zet 'm op!

Liefs Anne

Hoi Saar,

Het is idd niet fijn als je dan tussen allemaal zwangere vrouwen zit, terwijl het bij jezelf niet wil lukken dus kan begrijpen dat je voor een privekliniek hebt gekozen!!
Maar hoe gaat het verder? Ben je al ongesteld geworden??

Groetjes Sharon

Terug
Bovenaan