overtijd na decapeptyl voor begin 1e ICSI poging??? ra ra

Hai meiden,

Vannacht ongesteld geworden. het heeft even een week op zich laten wachten,maar de RD zijn er dan toch. ik begon me ook al een beetje zorgen te maken.
Heb vanmorgen meteen gebeld voor een afspraak. en de afspraak voor de uitgangs echo staat op vrijdag middag.
dan zullen we wel meer horen.
Heb inmiddels al 2 dozen decapeptyl op dus ben benieuwd wat we nu weer gaan krijgen.
ik ben normaal een ontzettende koukleum, maar nu waaaaaaaaaaaa warm koud warm heel warm koud. echt heel raar is dat!

verder gaat het wel oke hoor!

we hebben ook voor 2 embryo's gekozen.
heb het oom uitgebreid met de gyn gehad over icsi of ivf.
omdat ik 2 miskramen heb gehad in een vroeg stadium lijkt het met de bevruchting mis te gaan. daarom willen we geen kans verspelen door eerst een keer ivf te proberen. en nu dus meteen voor ICSI te gaan.

wanneer hebben jullie de volgende afspraken staan???
en wat gaat er dan gebeuren?

is de cyclus duur ongeveer het zelfde als normaal zonder hormonen? ik bedoel, normaal heb je na 14 dagen ongeveer je eisprong na eerste dag van de RD, gaan er met hormonen ongeveer net zo veel dagen over heen??? og gaat het sneller/langzamer!

ik voel me echt een groentje nu? zoveel vragen, sorry meiden!

liefs Saar

Hey Saar,

Wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden!! En vrijdag daar terecht kunt! Wij hebben toen ook gekozen om er 2 terug te laten plaatsen...
Ik wens je heel veel succes!!!

Groetjes Sharon

Hee Saar,

Gelukkig! eindelijk ongesteld! (raar hé...dat je daar juist nu blij mee bent...allemaal zo dubbel!)
En vrijdag de uitgangsecho? Spannend...
Volgens mij duurt de stimulatiefase bij de meeste vrouwen niet zo lang....10 tot 14 dagen? Bij mij liep 't weer net effe wat anders...m'n eisprong is normaal al rond de 12e dag....met gonal f duurde het 17 dagen. Maar ik was een uitzondering geloof ik.
Mijn schema begint als ik ongesteld word, dan moet ik eerst nog aan de pil. 25 september uitgangsecho...duurt dus nog effe...

Spuit jij jezelf? of iemand anders?
Dat warm/koud had ik ook...soms zelfs effe een opvlieger.

Zet 'm op a.s. vrijdag!
ben benieuwd!

Liefs Anne

Hai Meiden  
Gisteren bij de gyn geweest voor de uitgangs echo.
en het zag er allemaal goed uit! niet prettig, maar gelukkig is het al weer bijna voor bij, en hopelijk de laatste keer voor de komende 9 maanden.
maar goed nog niet te veel hopen. ik moet nog doorgaan met de decapeptyl, en heb nu ook Gonal F erbij gekregen. dit moet ik tegelijk spuiten met de deca... en nu woensdag weer terug. de gyn heeft gezegd dat het in de week van 1 t/m 5 september gaat gebeuren. maar wanneer is nog een verrassing.
Mijn buik begint inmiddels aardig bont en blauw te worden van het spuiten.
Volgens de assistente heel normaal (?????)  
De  gyn  heeft gisteren meteen gekeken, hoeveel hele kleine eitjes er nog zaten links en rechts, hij telde er tot nu toe 18 dus dat moet goed komen toch????

we hebben 38% kans dat het gaat lukken, met cryo's is de kans kleiner. maar hopen dat er een toppertje bij komt en dat het in 1 x gaat lukken!

dus woensdag meer.....

Hoe gaat het bij jullie?

x saar

Nou meiden, zijn jullie er niet meer???
vertel toch maar even mijn verhaal.

Gisteren zijn we weer bij de gyn geweest.
Er zaten rechts 10 eitjes van 12 mm en links 6. het gaat dus de goede kant op. voel me soms wel een beetje opgeblazen en heb regelmatig steekjes in mijn buik. maar het gaat nu ook wel erg snel. de gyn vond het er goed uit zien allemaal.
We hebben nu maandag middag weer een afspraak. en dan zal er wel een datum geprikt worden wanneer de punctie plaats gaat vinden. spannend!
nog even volhouden met de hormonen dus.
Mijn buik is helemaal lek geprikt! bont en blauw. ik kan daar op de een of andere manier niet zo goed tegen. ik let nu wel op dat ik de ene dag links prik en de andere dag rechts.
maar het komt goed! even geduld nog!
Saar

Hoi

Dat gaat de goede kant op Saar J.
Sterkte bij de punctie, ik duim voor je!
Ik heb dinsdag mijn uitgangsecho. Bij mij zie je bijna niks van het spuiten, maar goed dat kan nog veranderen als ik er twee tegelijk moet zetten.

Groetjes Bello

Hey Saar,

Dat is een mooi aantal eitjes!!  En hoop dat  de eitjes  morgen de  goede grote hebben en je  te horen krijgt wanneer de punctie plaats vind!! Succes!!

Groetjes Sharon

even een update!
En wat een score zeg!
er zitten nu 12 eitjes van 22 mm rechts en 10 eitjes van 20 mm links.
En ja ik voel me inmiddels net een ballon. er zit noral wat vocht in mijn buik, en alles staat flink op spanning.
mijn borsten zijn helemaal dramatisch. heel gevoelig en pijnlijk. maar goed.
22 eitjes hadden we niet verwacht. en de gyn was hier heel blij mee.
heb gisteren de laatste 2 spuiten gezet.
vanavond om precies 23.00 2 ambullen pregnyl, en dan donderdag om half 10 is de punctie. dan gaat het dus echt gebeuren. waarschijnlijk is dan zondag de terug plaatsing. ik hoop echt zo ontzettend dat alles goed gaat.
heb ontzettend medicijnen gekregen om je baarmoeder te laten denken dat ie zwanger is. zo raar dat dit allemaal kan.
echt onvoorstelbaar. het enige nadeel is dat die vaginaal  ingebracht moeten worden. maar liefst 6 per dag . arghhhhhhhhhhh
maar ook dat hebben we er voor over.

De gyn vertelde wel dat we met deze score wat meer pijnstillers krijgen, pfieuuuuuuuuuuwwwwwwwwww
de assistent vertelde mijn man, dat ie moest verwachte dat ie met een dronken vrouw naar huis moet. ha ha
het gevoel zou zijn dat ik 3 roseetjes in 10 minuten zou drinken.
Nou doe mij maar hoor!!!! dat is lang geleden!

maar goed. je hoort het wel, ben al weer een beetje positiever gestemd.
het moet toch een keer goed komen?!?!?!?

groetjes Saarj

Terug
Bovenaan