overtijd na decapeptyl voor begin 1e ICSI poging??? ra ra

Hai meiden
hier gaat het helaas niet zo goed.
Ben zaterdag ongi geworden.
We hadden zo'n goede hoop.
Maar het is weer op een dikke vette teleurstelling uitgelopen!
en het zit even heel hoog allemaal. we hadden een topper, en alles zag er goed uit en toch is het ons niet gegund. echt klote! we balen er zo van!
g #$%#^ e

volgende week dinsdag weer afspraak, voor een evaluatie gesprek. dus deze maand gebeurd er waarschijnlijk weinig, maar eerst even tot rust komen nu.

Hoe gaat het bij jullie?

tot snel
x saar

Hey Saar,

klootte allemaal hè..ik weet precies wat je bedoelt, bij ons is het nu ook al 2 x misgegaan (1x ICSI, 1 x Cryo) ik had ook 2 toppers teruggeplaatst gekregen maar helaas hebben ze geen plekje gevonden..Het frusterende van alles vind ik nog dat ook al waren ze al helemaal doorgedeeld ze dan toch niet "pakken", het zegt dus helemaal niets..

We moeten ons maar weer opladen voor de volgende ronde, voelde me zooo leeg de eerste paar dagen nadat het fout was gegaan. Ik mag in oktober weer voor de 2de Cryo behandeling.

Sterkte...

Mo

Hee Saar,

Wat ontzettend kl*te zeg!! Geloof dat je je ontzettend shit voelt nu.....
't klonk allemaal zo goed....
Hoop dat je nog een paar goede cryootjes hebt die teruggeplaatst kunnen worden!
Probeer hoop te houden...hoe moeilijk dat ook is....
Bij mij heeft 't 3 pogingen geduurt...het kan echt!

Bij ons  is de behandeling een maand uitgesteld vanwege koorts bij mijn man...
Begin 8 october met de decapeptyl. Toch weer erg spannend allemaal....

Houd vol hé! Héél veel sterkte....

Liefs Anne  

Hai Meiden, ben gisteren bij de gyn geweest voor een evoluatie gesprek.
Hij baalde ook dat onze topper niet is blijven zitten.
Het was echt een hele mooie zei hij. maar ja daar hebben we nu niets meer aan.
Hij heeft gekeken hoe het er nu voor staat. er zit nu een eitje van 14 mm, zaterdag dus nog een keer terug om te meten, en dan een spuit pregnyl, en dan worden er maandag 3 cryo's ontdooid en de 2 beste worden dan vrijdag ( volgende week dus) geplaatst.
alles ondervoorbehoud natuurlijk. maar zoals het er nu uitziet is dat de planning.

En dan maar hopen dat er 1 of allebei willen blijven zitten.

gelukkig een rondje zonder hormonen, alleen de pregnyl dan, maar dat is wel te overkomen. duimen dus maar weer!

Hoe gaat het bij jullie???

tot snel
x saar

Hoi Saar,

Vraagje..: Hoe kan het dat jij geen hormonen hoeft deze maand? Ik zit namelijk in precies dezelfde behandeling en ik moet vanaf cyclusdag 2 beginnen met het slikken van Progynova. Ik mag absloluut zelf geen eitjes aanmaken. Als er wel een eitje zou zitten dan worden de 2 cryo's niet teruggeplaatst. Bij mij begint wel een beetje de moed in de schoenen te zakken omdat de vorige keer de embryo's al helemaal waren doorgedeeld naar de volgende fase maar dat dat er dus nies zegt over de kans van slagen..Erggggg frusterend.

Hou je ons op de hoogte. Ben erg benieuwd hoe het bij jullie verloopt.

Mo

Terug
Bovenaan