Overzicht april 2007 moeders

Ik heb voor degene die geinteresseerd zijn een group aangemaakt:

http://groups.msn.com/April2007moeders/homepage

Hij is nog erg simpel, heb er nog niets mee gedaan, maar dan kunnen we in ieder geval ervaringen uitwisselen voor degene die dat leuk vinden. Je moet je wel bij mij aanmelden.

Groetjes

Hallo meiden!!!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Echt veel Aprilmama's!!!
Ik ben 16 April uitgerekend!
Ik heb ook al een mailtje gestuurd naar Jonge Gezinnen over het Aprilforum en ze zijn ermee bezig!!! Kan bijna niet wachten!!! Lijkt me gezellig!!!

Allemaal veel suc6 en geniet van deze tijd!!!

Groetjes Antoinet

hoi hoi,

Zou ik ook in de lijst mogen! Ben nog niet bij de ha geweest maar nar eigen rekenen ben ik 5 weken en 3 dagen zanger!!! Van ons 1 kindje en zelf ben ik 23 jaar

xxx

hoi allemaal

Ik heb me net aangemeld bij de group van moeder van mooie sharon?
De eerste berichten staan er al.   Voor nu een mooie oplossing toch?
Ik ben 16 april uitgerekend.

Liefs berber

Hallo allemaal!

Wat leuk, zoveel 'aprilmoeders'! Zoals het ernaar uit ziet word ik er ook één!
Mijn naam is Rianne ('Rietje80') en ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 6 april 2007! Mag ik ook op t lijstje?... Hoop dat t aprilforum snel werkt!

Groetjes,
Rianne.

Hallo allemaal,

ik wil er ook wel graag bij. Ben (vooralsnog) geen hele frequente schrijver, maar wie weet veranderd dat nog wel. Leuk om al die verhalen te lezen.  

Vandaag  ben ik 5 weken en 4 dagen en dus 21 april uitgerekend, tenminste volgens de hulpmiddelen op o.a. deze site. Oh ja, het is voor mij de eerste...!

Speciaal voor Winnie: vind het heel naar voor je....een dikke knuffel voor jou en ik hoop inderdaad dat je snel weer ergens op dit forum van de partij zult zijn.

xx

Hallo,

Wij (haha) willen ook wel op de lijst! Uitgerekend op 25 april en het is ons tweede kindje.

Groetjes Debra

Terug
Bovenaan