Overzicht april 2007 moeders

Hoi ,

Ik ben vetje76 en uitgerekend op 22 april.Dit is mijn 2e kindje.

XXX Yvet

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben ook in april uitgerekend van mijn eerste kindje en wil dolgraag op de lijst. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en uitgerekend op 17 april 2007.

Ik moet binnenkort bloed gaan prikken en dan moet ik nuchter zijn. Best wel lastig want ik merk dat als ik niks eet misselijk wordt. Hebben anderen hier ook las van.  
 12 september ga ik voor het eerst naar de verloskundige en dan gaan we ook gelijk een echo maken.  spannend allemaal

Dikke knuffel van Marian.

Geniet van jullie zwangerschap  

Hallo allemaal!!!

Iedereen gefeliciteerd.

Ik ben ook in April uitegerekend (duurt nog lang en is nog pril) Maar het is leuk zo dat je er over kan praten (typen) omdat je zo blij bent en je mond nog dicht moet houden
Wat spannend allemaal zeg.. Wij verwachten ons kindje 19 April.
Hopelijk gaat alles goed en krijgt onze dochter (2,5) er een broertje of zusje bij.
4 September een echo (om medische redenen) dus aftellen voor de echo.

FF een vraagje, wanneer gaan jullie het vertellen?? (met hoeveel weken)

Goetjes

Hoi meiden,

Ik ben op 23 april uitgerekend van de tweede.

Ik heb al een zoontje van bijna 2 jaar oud.
Ik zat ook al een paar dagen een poging te doen om op het april forum te komen maar tot nu toe nog niets.

Ik zal de redactie een mail sturen (wellicht is dat al gedaan maar hoe meer er reageren....).

Groetjes,
Rosanne

Hoi meiden,

mij kun je ook op de lijst erbij zetten, half april uitgerekend van de 2e. Ik heb al een dochterje van 2.

Liefs GFM

Jammer dat ons eigen forum, voor april moeders het nog steeds niet doet.....
Maar zo kan het ook, graag wil ik bij op de lijst:

Ik ben zwanger van ons eerste kindje en ben uitgerekend op 17 april (termijnecho ook nog ff afwachten....)
Ik woon in Friesland, ben 23 jaar en we zijn héél erg blij met deze zwangerschap.

AV

Helaas moet ik me afmelden voor de april 2007 mama's. Sinds zaterdag heb ik wat bruinverlies en vanmorgen zette het dan toch echt door. Een miskraam.

Heel veel succes allemaal met jullie zwangerschappen en hopelijk kan ik me snel bij een nieuw mama-groepjes voegen.

Liefs,
Winnie

Magk er ook bij?
Ik heet Fanny, ben uitgerekend op 28 april 2007 van mn tweede kindje.

Ik kan anders ook wel een msn groep openen voor ons als het nog lang duurt dat het forum niet werkt.
Ik hoor het wel van jullie
thnx.

en Winnietje, veel sterkte

Terug
Bovenaan