Overzicht ICSI/IVF

Hoi meiden,

Ik zit nu steeds tussen 2 topics in omdat er behoorlijk wat meiden zijn die middenin de IVF/ICSI behandelingen zitten. Ik dacht ik maak maar een overzichtje...misschien dat jullie hem ook in willen vullen? Er zijn er een paar in de wachtweken, slopende tijd ik hoop dat jullie met goed nieuws komen want dat lees ik hier toch te weinig...

De tabel wil niet echt wat ik wil dus als iemand anders hem beter krijgt...

Mo

Mo

33          

ICSI              

Begonnen met Decapeptyl   voor 3de poging                                                      

Hoi Mo,

Ik sluit me ook aan!
Ik word helemaal gek van dat wachten. Moet zo nog gaan werken, hopelijk biedt het wat afleiding.

Mo

Cis

33

29

ICSI

ICSI

Begonnen met Decapeptyl   voor 3de poging

Wachtbankje, mag 3 februari testen   (1e icsi ronde, vooraf 4 iui)

Hoi Mo en Cis,

Ik sluit me aan!

Mo               33       ICSI             Begonnen met decapeptyl voor 3e poging
Cis              29       ICSI             Wachtbankje, mag 3 februari testen (1e ICSI ronde, vooraf 4 IUI)
Bianca     30       ICSI             Wachtbankje, 6 febr testen (3e ICSI poging voor 2e kindje)

Wat kan het soms heerlijk zijn om te werken he? Even aan iets anders denken!

Groet,

Bianca              

Mo               33         ICSI                        Begonnen met decapeptyl voor 3e poging
Cis              29          ICSI             Wachtbankje, mag 3 februari testen (1e ICSI ronde, vooraf 4 IUI)
Bianca     30         ICSI             Wachtbankje, 6 febr testen (3e ICSI poging voor 2e kindje)
Suusjuh 25    IVF/ICSI         19-2 intake na 2 keer IUI en 1 keer gemiste IUI

ik sluit me ook aan ik zit nog in de beginfase maar hopelijk voor ons binnekort goed nieuws

liefs suus

hey meiden ook ik wil me ook aansluiten maar ik weet niet hoe ik dat moet doen om onder het berichtje te komen....

dus daarom maar zo....

wendy 26, 6 keer iui gehad en nu dinsdag punctie voor tweede ivf, ( tweede kindje)

Mo
33
begonnen aan Decapeptyl
3e ICSI

Cis
29
Wachtbankje, testdag 3 februari
1e ICSI

Bianca
30
Wachtbankje, testdag 6 februari
3e ICSI

Suusjuh
25
19/2 intake gesprek
IVF/ICSI

Wendy
26
3/2 punctie
2e IVF

Hey meiden,

Ik heb het in een tabelletje gekregen . Als je op de ballonnetjes links bovenin drukt dan kun je hem zo bijwerken..hoop ik.

@ Cis en Bianca, ik krijg zelf helemaal de kriebels als ik jullie testdagen zie. Het komt nu dichtbij en de spanning giert dan door je lijf. Ik hoop dat jullie met goed nieuws komen.
@ Wendy, heeeel veel sterkte toegewenst, ik hoop dat het meevalt.

Lekker weekend!

Mo

quote: MWV reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2009 12:48:49'));

Mo
33
begonnen aan Decapeptyl
3e ICSI

Cis
29
Wachtbankje, testdag 3 februari
1e ICSI

Bianca
30
Wachtbankje, testdag 6 februari
3e ICSI

Suusjuh
25
19/2 intake gesprek
IVF/ICSI

Wendy
26
3/2 punctie
2e IVF

Hey meiden,

Ik heb het in een tabelletje gekregen . Als je op de ballonnetjes links bovenin drukt dan kun je hem zo bijwerken..hoop ik.

@ Cis en Bianca, ik krijg zelf helemaal de kriebels als ik jullie testdagen zie. Het komt nu dichtbij en de spanning giert dan door je lijf. Ik hoop dat jullie met goed nieuws komen.
@ Wendy, heeeel veel sterkte toegewenst, ik hoop dat het meevalt.

Lekker weekend!

Mo

Hoi meiden,

Ik sluit me ook bij jullie aan.
Zit nog 1 dag op het wachtbankje en dan mag ik testen.
Spannend dus.
1 x ivf gehad maar geen bevruchting.
Nu eerste icsi.

Groetjes,
San

Terug
Bovenaan