Overzicht ICSI/IVF

Mo
33
begonnen aan Decapeptyl
3e ICSI

Cis
29
Wachtbankje, testdag 3 februari
1e ICSI

Bianca
30
Wachtbankje, testdag 6 februari
3e ICSI

Suusjuh
25
19/2 intake gesprek
IVF/ICSI

Wendy
26
3/2 punctie
2e IVF

San
37
wachtbankje, testdag 1 februari
1e icsi

Wijstje
37
30/1 begonnen Decapeptyl
1e IVF

Ginger
32
half feb start progynova
cryo van ICSI 2

Danielle
37
Wachtbankje, testdag 13 februari
1e ICSI Dusseldorf

Marieke
29
Wachtbankje, testdag 14 februari
IVF/ICSI

Hey meiden,

Jeeje het is nog een hele lijst geworden..Kunnen we elkaar er een beetje doorheen trekken..

@San, wat een tegenvaller..ik had het ook steeds dat het tot de testdatum goed ging en dan kwamen de  weer. Zoooo frusterend. Hoop dat je je weer snel kunt opladen voor de volgende poging. Heb je nog ekimootjes in de vriezer?

@Cis, gaat het goed bij je?? Hoop het. Maar ja dat hoop je natuurlijk bij allemaal..

Ik ga de Deca weer uit de koelkast halen.

Allemaal heeel veel sterkte en succes toegewenst!

Mo

Hee Mo,
Bedankt voor het toevoegen aan het lijstje.
Ik denk alleen dat je mij en Danielle door elkaar hebt gehaald.
Ik ben degene met de 1ste ICSI in Dusseldorf.
Wellicht kun je dit nog wijzigen.
Bedankt.
Groetjes Marieke

PS zo niet, dan niet hahaha

Hallo meiden,

@mo: Marieke heeft je al doorgegeven dat je ons verwisseld hebt, ik ben in behandeling bij het AZM en we hebben IVF gedaan.

@marieke: Zo Marieke dat zijn voor jou ook spannende tijden zeg. Ik voel me wel goed, heb wel nog steeds een beetje  last van de punctie, chagrijnig ben ik (nog) niet gelukkig!
Ik heb al eerder 4 x IUI gedaan dus ik heb ook die 2 wachtweken als 4 meegemaakt. Ik ben nu blij dat ik even verlost ben van alle spuiten en ziekenhuisbezoekjes.  Ik kan wat dat betreft wel goed afschakelen. Wij moeten op vrijdag de 13de test doen, nu ben ik niet echt bijgelovig maar toch is deze datum niet echt fijn!

XX

Hoi Mo,

Ik   heb niks in de vriezer want ik had maar 1 bevrucht eitje. 1 eitje was niet geschikt om te bevruchten.
We gaan vol goede moed op naar de volgende ronde. Heb 12 feb gesprek met gyn en dan hoor ik wel meer.
Ik lees dat jij weer begonnen bent met de deca.
Succes!

Cis,
Hoe is het met jou?
Ben wel erg nieuwschierig hoor.

Voor degene die nog op het bankje zitten, ik zal voor jullie duimen voor een mooi resultaat.
Liefs,
San

Hoi Meiden,

Helaas zijn de rode duivels gisteren op bezoek gekomen!!!
Ik heb echt zo ontzettend gehuild!!!!
Ik baal er echt van.
Vanmorgen ging het gelukkig wel weer wat beter, heb me kunnen ontladen.
Nu even niets!! Gewoon even rust.
We zijn ook van plan om naar de ostheopaat te gaan,   kijken wat die kan betekenen. Ja, je grijpt alles aan!!

Met de carnaval op wintersport, heerlijk ff uitwaaien!!

San, hoe is het met jou. Kun je de tegenvaller verwerken?
Ik ga dadelijk ook nog ff naar de kliniek bellen, even een evaluatie......

Ik blijf meelezen en hou jullie op de hoogte!!

Cis xxxxxxx

Hoi Cis,

He meid, wat balen. Ik snap precies hoe je je voelt.
Oneerlijk is het allemaal he.
Wij hebben gister ook flink uitgehuild en gaan ons maar weer opladen voor de volgende ronde.
Wat kan de osteopaat betekenen?
Ik zelf heb ooit eens shiatsu massages gehad om de vruchtbaarheid te bevorderen. Mijn hormoonhuishouding was verstoord volgens die man en dat heeft hij hersteld. Heb het zelf wel enigszins gemerkt toen aan mijn lijf maar heeft bij mij dus niets geholpen.
Kop op en op naar de volgende ronde, hoe moeilijk dat misschien ook is en je dat eigenlijk nu helemaal niet wil horen.

X
San

Mo
33
6/2 1e echo, begonnen met Decapeptyl
3e ICSI

Cis
29
even rustpauze..

Bianca
30
Wachtbankje, testdag 6 februari
3e ICSI

Suusjuh
25
19/2 intake gesprek
IVF/ICSI

Wendy
26
3/2 punctie
2e IVF

San
37
12/2 gesprek

Wijstje
37
30/1 begonnen Decapeptyl
1e IVF

Ginger
32
half feb start progynova
cryo van ICSI 2

Danielle
37
Wachtbankje, testdag 13 februari
IVF

Marieke
29
Wachtbankje, testdag 14 februari
1e ICSI Dusseldorf

Hey meiden,

Sorry hoor dat ik Marieke en Danielle door elkaar heb gehaald , heb het veranderd en ook de lijst ietsie aangepast..Waarom wil het nou niet hè. Je zou toch zeggen dat er nu toch eindelijk weer eens positieve berichten zouden moet komen....Cis ik hoop dat je je weer snel iets beter voelt..Ik was zelf afgelopen week 2 dagen uitwaaien op Terschelling en dat doet  toch wel goed.

Meiden op de wachtbankjes, hou vol!

Mo

hey meiden, ik ben weer op controle geweest.... ik moet morgen weer terug , heb dus morgen weer een controle in plaats van de punctie.... ik had nu 21 eitjes, en moest nog effe spuiten wel minder omdat ze bang waren voor overstimulatie....

dus morgen laatste controle, en vanavond voor de laatste keer spuiten , morgen pregnyl en woensdag rustdag en donderdag punctie en zondag terugplaatsing...op mijn man zijn verjaardag de terugplaatsing ik hoop dat we over 9 maanden kunnen zeggen dat het kleintje op papa zijn verjaardag in mama haar buik is geplaatst hahaha

iedereen verder heel veel succes, dikke kus van mij

Terug
Bovenaan