Overzicht ICSI/IVF

He Anuska,

Was idd een toestand die miskraam, maar goed, ik dank iedereen op mijn blote knieen dat het heel snel weer raak was en dat Maudy nu lekker op de grond aan het spelen is......
Bij jou gaat het goed komen joh, ik begon echt al heel vroeg te vloeien en krampen te hebben en het voelde gewoon heel anders dan bij Maudy.
Balen dat je zo misselijk bent meid, tuurlijk ben je blij met de oorzaak, maar het is gewoon naar als je zo ziek bent.
Hou vol en trek op tijd aan de bel he, er bestaan wel medicijnen tegen misselijkheid enzo........

Kus Rimke

Hoi meiden,

Ik heb de eerste echo gehad afgelopen maandag en we hebben een mooi kloppend hartje gezien. Krijg over drie weken weer een echo en ik kan haast niet wachten.
Ben 31 dec uitgeteld.

Liefs,
San

Hey San,
Wat een fijn nieuws! Was je erg nerveus?
Sinds afgelopen maandag spuit ik naast de deca nu ook puregon. Over een weekje moeten we voor de 1e follikelmeting.
Zijn er eigenlijk nog meer dames die ongeveer gelijk opgaan?
liefs

Hey meiden,

Wat veel goed nieuws, super! Er kan nog meer bij...lalala...

78meis (ben even je naam kwijt, klopt het zo)
Ik type hier niet zo vaak, maar ik wilde ff laten weten dat wij ongeveer gelijk opgaan. Ik spuit ook deca en vanaf morgen moet ik puregon erbij spuiten.
Ik heb volgende week zaterdag (omdat de poli vrijdags dicht zit) mijn 1ste fm!
Het wordt nu wel spannend!

Ik hoop op meer goed nieuws binnenkort!

Succes allemaal en voor de zwangeren onder ons, geniet van jullie prachtige wondertje(s)!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan