Ovulatie- eisprong

[quote quote=10190855]Hmm wie weet toch innestelling…. ik duim heel hard voor je. Hoe was je test vandaag? Mijn lichaam is gewoon gek bezig hihi. Spanning in mn borsten is al minder. Verder wel echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Nog een weekje dan ga ik testen.[/quote]
Ja wel getest nog niks te zien,  ze zeggen dan je 2 a 5 dagen na innesteling kan testen.. zo benieuwd! 

Pff nog een week.. Gelukkig is de pijn in je borsten aan het minderen. Temperatuur je trouwens ook? Of had ik dat al gevraagd.. hihi! 

Mijn temperatuur was gisteren 36.8 en vandaag ineens 37.3 dus een heel verschil..  we wachten nog maar even. 

[quote quote=10190938] Ja wel getest nog niks te zien, ze zeggen dan je 2 a 5 dagen na innesteling kan testen.. zo benieuwd! Pff nog een week.. Gelukkig is de pijn in je borsten aan het minderen. Temperatuur je trouwens ook? Of had ik dat al gevraagd.. hihi! Mijn temperatuur was gisteren 36.8 en vandaag ineens 37.3 dus een heel verschil.. we wachten nog maar even.[/quote]
Ja inderdaad ik duim nog heel hard voor je. Hoe leuk zou t zijn :)

nou was iets te vroeg met dat zeggen haha. Maar goed is niet erg als het voor een goed doel is. Ik heb helemaal geen temperatuur gemeten dus dat zou ik niet weten haha. Maar voor jou zeker een groot verschil. Zou t gewoon raak zijn :)

Ik ga ook duimen voor jou!! Oeehhh spannend. 

Vanmorgen nog omo wit.. Ik zag wel iets of ik wil het zien dus nog even geduld. 

[quote quote=10191166]Ik wil ook dat er iets te zien is bij jou [/quote]
Aaaah. Dankje! Ik ook strakjes bij jou! Spannende dagen 

Ik heb net getest.. En whaaaat... een heel licht roze streepje, vanmorgen nog niet zoveel te zien op een action test. Net een test gedaan van sensitest.. Ik kan het niet nog niet geloven en ga als ik straks weer ga plassen een digitale doen! 

Ja kan vanaf zondag testen.... maar heb echt nog t gevoel dat ik gewoon ongesteld wordt. 

Terug
Bovenaan