Ovulatie- eisprong

Ik zou jezelf nog even inhouden met die digitale! Die hebben veel meer hcg nodig voordat ze positief zijn (meen 25?) die van de action veel minder, en sensitest zelfs nog minder (kunnen al vanaf 5 een licht streepje geven) Daarnaast wordt je urine steeds minder geconcentreerd gedurende de dag. Dus grote kans dat de digitale straks negatief is! Vooral als je streepje nu nog zo onduidelijk is. Zelfbescherming: morgen of overmorgen pas testen aangezien hcg elke 2 dagen verdubbeld. 

[quote quote=10191406]Ja kan vanaf zondag testen…. maar heb echt nog t gevoel dat ik gewoon ongesteld wordt.[/quote]
Ohh niet de hoop opgeven meid! Hou moed nog 6 dagen!

[quote quote=10191412]Ik zou jezelf nog even inhouden met die digitale! Die hebben veel meer hcg nodig voordat ze positief zijn (meen 25?) die van de action veel minder, en sensitest zelfs nog minder (kunnen al vanaf 5 een licht streepje geven) Daarnaast wordt je urine steeds minder geconcentreerd gedurende de dag. Dus grote kans dat de digitale straks negatief is! Vooral als je streepje nu nog zo onduidelijk is. Zelfbescherming: morgen of overmorgen pas testen aangezien hcg elke 2 dagen verdubbeld.[/quote]
Ja zoiets dacht ik altijd al te lezen.. had er nog 1 in huis en die heb ik gedaan. Er stond niet zwanger helaas. Ik kijken naar de sensitest en er staat toch echt wel een roze streep. Die van sensitest mag je 4 dagen van te voren doen dus misschien ligt het daaraan! Ik blijf vanaf nu elke dag testen en elke dag nog temperaturen! 

[quote quote=10191413] Ohh niet de hoop opgeven meid! Hou moed nog 6 dagen![/quote]
Lief dank je 

[quote quote=10191498]En Nicx? Nog getest[/quote]
Ja zeker vanmorgen action test gedaan, licht roze streepje! Vanmiddag even wat testjes inslaan hihi voor de komende dagen. Kijken of die mooi oploopt. 

[quote quote=10191523]Ben al voorzichtig heel blij voor je :))[/quote]
Dankjewel meid! Nu gaan we hopen voor jou hihi!

Terug
Bovenaan