ovulatie test geeft piek aan na 8 dagen eerder al een piek gehad te hebben.

Dit is de 2de maand dat ik een test gebruik dit was vorige  maand 10 dagen van eispronf tot eerste menstruatie dag. 

Is 10 dagen niet wat kort? Volgens mij moet het minimaal 11 zijn dat zou ik ook ff in de gaten houden. Voor deze maand zou ik mijn eisprong op 15/16 maart houden dus dan zou het een ovulatie bloeding zijn geweest komt vaker voor dus geen zorgen. En dan 26-30 maart NOD? Ik zeg maar wat hoor maar je moet toch ergens van uit gaan

@girafje, ik heb in meerdere topics reacties gezien over dat je denkt dat ene LF minimaal 11 dagen moet zijn. Maar dit is echt niet het geval hoor! Er zijn genoeg dames die een kortere lf hebben en 'gewoon' zwanger raken (waaronder ikzelf). Het heeft mij altijd onzeker gemaakt, vooral om telkens te lezen dat 11 echt minimaal is. Mijn gyn heeft mij uitgelegd dat heel veel dames t eerste half jaar na t stoppen met de pil een verkorte LF hebben. Waarom, onbekend. Maar t is dus een veelvoorkomend iets!
@to, helaas geen antwoord op je vraag. Behalve dat je er helaas niet op kunt vertrouwen dat je een ovulatie had wanneer je in 1e instantie dacht dat ie was :(

[quote quote=10304575]@girafje, ik heb in meerdere topics reacties gezien over dat je denkt dat ene LF minimaal 11 dagen moet zijn. Maar dit is echt niet het geval hoor! Er zijn genoeg dames die een kortere lf hebben en ‘gewoon’ zwanger raken (waaronder ikzelf). Het heeft mij altijd onzeker gemaakt, vooral om telkens te lezen dat 11 echt minimaal is. Mijn gyn heeft mij uitgelegd dat heel veel dames t eerste half jaar na t stoppen met de pil een verkorte LF hebben. Waarom, onbekend. Maar t is dus een veelvoorkomend iets! @to, helaas geen antwoord op je vraag. Behalve dat je er helaas niet op kunt vertrouwen dat je een ovulatie had wanneer je in 1e instantie dacht dat ie was ?[/quote] En ik heb in meerdere topics gezegd dat het niet onmogelijk is met een kortere luteale fase minder dan 11 maar dat de kansen kleiner worden? Maar wat je zegt er zijn nog genoeg mensen die met een kortere luteale fase gewoon zwanger raken. Ik zeg ook maar wat ik elders heb gehoord en gelezen hoor want ik heb er geen ervaring mee

Allereerst bedankt voor jullie reactie. Ik heb al een zoontje van 2,5 en die was door de pil heen. Vandaar het frustrerende feit dat het voor mij inmiddels ronde 6 nog niet is gelukt. Ik weet dat er koppels zijn met minder geluk maar een broertje of zusje zou zo fijn zijn. Ik ga het afwachten en ga zeker wat laten weten. 
wat nu mijn hoofd vraag is : is het mogelijk dat ik zwanger ben maar te vroeg getest heb afgezien het nu wel vast gesteld is dat de eerdere bloeding een ovulatie bloeding was en de roze clearblue nu een duidelijke smiley aangeeft wat dus in principe geen ovulatie kan zijn? 
Even puur vanuit de logica gedacht :)

Ik zou 26 maart nog een testje doen anders 30 maart. Gemiddeld duurt het een jaartje voordat je zwanger bent kijk het dus nog even aan. Voor mij is het inmiddels ronde 15 NOD 15-21 maart maar testen blijven negatief 

dat ga ik zeker doen als ik tegen die tijd, ik ga zeker de uitkomt hier even laten weten . Hoop voor jou ook alsnog een mooie positieve uitkomt. 

Ik ben nu 9 dagen overtijd maar toch echt geen zwangerschap of menstruatie te bekennen 

Terug
Bovenaan