ovulatie test geeft piek aan na 8 dagen eerder al een piek gehad te hebben.

nou hier zoals belooft een update, gevoelige borsten, Continu moeten plassen en super moe dus een test gedaan maar helaas negatief maar nog geen enkel teken van een menstruatie. 

Balen zeg! Wanneer heb je de test gedaan? Ik ben 12 dagen overtijd alsnog ongesteld geworden terwijl ik normaal een cyclus van 28/29 dagen heb. Ik hoop voor jou dat het voor jou wel een teken is dat je zwanger bent!

Vooralsnog niet ongesteld maar wel flinke buikkrampen dus vrees dat de menstruatie er aan komt . Heb gisteren getest 

dit is voor mij nu ronde 6. Vooralsnog zijn de krampen/steken verdwenen en is er geen menstruatie geweest. Wel last van pijnlijke borsten , savonds ben ik doodop  dus ik weet oprecht niet meer wat het nu is . Ga nog 2 dagen aankijken en dan er nog  maar eens een testje tegen aangooien. Zou bijna gaan denken dat die bloeding dan toch een menstruatie is geweest al hoe wel ik dat wel wat vreemd zou vinden gezien de ovulatie test.  Stiekem blijf je er toch op hopen.

Ja echt om zot van te worden . Echt voortdurend gedachte ow voel kramp zal wel ongesteld zijn.....

Terug
Bovenaan