Ovulatie testen action

<p>Hallo lieve dames</p><p>2. 5 jaar geleden probeerde we zwanger te worden van ons 1ste kindje. Gelijk zwanger maar een MK. 2 rondes afgewacht en toen ovu test van kv gebruikt en zwanger. Dochter is nu dik 1.5 jaar. </p><p>We willen nu graag opnieuw zwanger worden heeeele onregelmatige cyclus al 1 jaar zonder pil dus aan de slag met ovu testen deze keer van action. </p><p>Iemand ervaring met deze testen?</p><p>Werkt het en is er uiteindelijk echt een duidelijke piek te zien? </p>
 
Slechte ervaring mee helaas.
Begon op dag 10. Niks. Op dag 14 kreeg ik een lichte streep. Die bleef zo tot dag 19 toen was de streep aan de linker kant zo fel als de controle streep maar aan de rechter kant nog niet.. Erg onduidelijk dus plus dit was op dag 24 nog steeds zo. Toen ben ik er maar mee gestopt... 
 
Hmmm klinkt als een niet goede ervaring dus inderdaad
Maar als de linker streep zo donker is als de controle streep nadert je ei toch? Tenminste zo las ik de gebruiks aanwijzing
Nog niet zwanger dus ook begrijp ik? 
 
Ik heb er ook geen goede ervaringen mee. Er was geen enkel streepje te zien, gelukkig gaf mijn lichaam zelf aan dat ik mijn eisprong had. 
Na enkele dagen verscheen er plots wel een streepje van een LH-piek op de dag dat ik mijn eisprong had. 
Ik denk volgende ronde over te stappen op de testen van het kruidvat en als deze niet zo goed zijn op CB.
 
 
 
Ik heb ze van de action gebruikt.
December gestopt met de pil, januari ovutest gebruikt en februari zwanger. 
Hier dus wel goede ervaringen met deze test.
 
Ik heb ook altijd mijn ovu goed kunnen vinden met de testen van action. 
Heb ze altijd gebruikt om te kijken of ik zelf goed zat met wat ik voel en zag. Nu heb ik ze niet meer nodig omdat mijn lichaam het dus duidelijk laat merken maar daar ben ik dankzij de action ovu tests achter gekomen. 
Ik zou zeggen probeer het gewoon met die van action en hou een doosje van kruidvat ofzo bij de hand? 
 
 
Terug
Bovenaan