Ovulatie testen action

Ik heb ze fijn ervaren! Was benieuwd of mijn menstruatie app klopte. De dag voor mijn eisprong een goeie streep en op de dag zelf nog dikker (niet zoals het test streepje, maar zo dik hoeft echt niet) dag erna amper een streep te zien. Voor mij was dit een teken dat ik mijn ovulatie had en het klopte ook met het cervix slijm wat ik op dat moment had ?
Ik denk dat je je zo gek kan maken als je wil, als je alle testen bewaard kun je vaak wel een verloop zien en je vruchtbare dag en er tussen uit pakken
 
Bij mij werkt ook echt alleen de clearblue voor duidelijkheid. Wel erg duur maar heb er deze ronde eens naar gekeken en lijkt er echt op dat de clearblue mij het duidelijkste aan kan geven wanneer het zover is, allemaal na 3,5 uur niet plassen, zie resultaat:
https://www.mupload.nl/img/h8z6cnp11h4c.jpeg
 
Ik heb de dipsticks van sensitest. Daar ben ik zelf heel tevreden over. Ik heb die van action ook geprobeerd maar daar vond ik hem niet mee. Ik heb ook een zeer onregelmatige cyclus (variërend van 30 tot 100 dagen) dus er gaan er best wat doorheen. Die van sensitest zijn goed betaalbaar en de keren dat ik mijn eisprong heb gevonden ben ik ook gelijk zwanger geworden (2x) ? 
 
Hoi hoi ,
Misschien kunnen jullie mij helpen !
Vruchtbare periode van 21 t/m 26 oktober
21 oktober had ik een licht streepje
22 oktober had ik een wazig streepje. Ben ik mijn piek mis gelopen ? Zou ik al moeten klussen ? Of door testen tot 26 oktober ben bang dat ik dan helemaal te laat ben
Hoor graag jullie mening 
 
Ik gebruik ook de testen van de action.. laatste ronde nu zo gedaan als ik twijfelde aan het streepje deed ik met dezelfde urine een CB voor de zekerheid. Paar keer negatief, toen was die streep ook nog niet echt donker  maar op de dag dat ik echt een donkere streep had, gaf ook de CB een smiley aan... helaas die ronde niet zwanger geworden, maar zit nu weer bijna in mn vruchtbare dagen en ik ga het weer op deze manier doen 
Voor mij goede ervaringen dus, ook de zwangerschaptesten zijn prima volgens mij. Bij mijn dochter gaf tie een duidelijke streep destijds ? en nooit geen valse lijntjes gehad
 
Terug
Bovenaan