Ovulatie testen action

Na bijna een jaar proberen zonder hulpmiddelen maar eens de ovu testen van de action erbij gehaald. Ik had drie staafjes nodig en toen een dikke streep te pakken. Die week ook zwanger geraakt! Nu dus de hele kast nog vol met die dingen want had dik ingeslagen hahaha.
Van mij daarom niks dan lof voor die van de action! Idem voor de zwangerschapstesten overigens.
 
Oo er ging iets fout!
ze zeggen dat ze net zo donker moeten zijn, maar ik hou dit de gehele periode...
eerste dag wel een streepje die donkerder is, maar niet zoals ze zeggen...
ik weet het niet, ik vermoed wel toen eisprong, maar twijfelde, en ging toen pas testen toen ik een vermoeden had.
 
vlinder, ik zou zeggen die van vrijdag. Het eerste deel van dat streepje heeft dezelfde kleur als de test streep daarna lopen ze ook af. Heb je de donderdag ervoor toevallig ook een test gedaan? Persoonlijk denk ik dat je ei zaterdag of zondag gesprongen is.
 
Ik had ook een erg onregelmatige cyclus. 
Bij mij werden de action testen nooit echt positief. Op een gegeven moment kreeg ik wel een licht streepje maar deze was nooit zo duidelijk als de controlestreep. Daarna heb ik de testen aan clearblue besteld. 
Uiteindelijk begon ik met testen met die van de action en als de streep daar duidelijker werd ging ik over op die van clearblue om zo echt de piek te vinden. Op deze manier bespaarde ik kosten omdat die van clear blue toch wel prijzig zijn.
Nu bijna 7 week zwanger van de eerste! 
 
Bij werkten ze echt super goed! ook gewoon heel duidelijk ben ook vanaf dag 10 gaan testen. uiteindelijk was die bij mij positief op dag 18  de streep net zo donker als de controle streep en op dag 17 geklust en jawel gelijk raak !! nu 5 weken zwanger :) succes!!
 
Ik heb ze fijn ervaren! Was benieuwd of mijn menstruatie app klopte. De dag voor mijn eisprong een goeie streep en op de dag zelf nog dikker (niet zoals het test streepje, maar zo dik hoeft echt niet) dag erna amper een streep te zien. Voor mij was dit een teken dat ik mijn ovulatie had en het klopte ook met het cervix slijm wat ik op dat moment had ?
Ik denk dat je je zo gek kan maken als je wil, als je alle testen bewaard kun je vaak wel een verloop zien en je vruchtbare dag en er tussen uit pakken
 
Terug
Bovenaan