ovulatie testen

Hoi meid ,

Als ik kon zou ik je een knuffel geven , en woorden heb ik niet echt klaar maar weet dat ik aan je denk .
Ik vind het zo vervelend voor je , zeker omdat ik zo begrijp wat je voelt .
Als je kan zou ik toch verder gaan , de volgende iui
daar zitten toch weer meer dan een week tussen en hopelijk is hij daartegen helemaal hersteld .
Kop op meid ,
Ik duim voor je ,
veel liefs vanuit Belgie
xxxxx

Hoi bloemptje,

Afgelopen dagen wel ellendig gevoeld.Even een dip nadat ik ongesteld ben geworden.Begin soms de moed een beetje op te geven.Kan mij niet voorstellen op dit moment dat het ooit gaat lukken voor ons.Ben weer zo bang voor volgende teleurstelling.Dus voel mij even minder nu.Gelukkig heb ik mijn lieve vriendje en praten we er samen veel over.
Gister weer bloed wezen prikken in het zh.Volgende week dond 12 nov weer echo en dan waarschijnlijk die week erop 3de IUI.Krijg deze maand hormoonspuit dus ben benieuwd.
Hoop echt dat het toch echt nog lukt voor het nieuwe jaar.ZOu mij geen beter kerstcadeau voor kunnen stellen.

Voor jullie ook spannend nu.Vreselijk he die wachtweken.Ik vind het echt het ergste.Je voelt van alles in je lichaam en denkt bij iedere krampje dat het niet gelukt is.
Meid ik duim voor jullie.Wanneer mag je testen?

xxx

Hallo ,

Volgende woensdag mogen we testen ,
gelukkig zijn we dan me 2vrij (feestdag)
anders moest ik bellen vanop het werk en dat is helemaal vreselijk .
Bij eender wat voor resultaat want nadien moet ik direct verder .
Nu rustig thuis terwijl we kunnen bellen .

Welke spuit ga je deze keer krijgen ?

Xjes

Hoi Suus ,

Ik voel me vreselijk , deze morgen bloed getest
en nu wachten tot vanavond .
Ik loop de muren op , ik had namelijk vanmiddag wat vuil bloed verlies , dit kunnen het begin zijn vd regels maar ook innestelingsbloed , zo wil mijn man het althans geloven .
Ik heb al tranen met tuiten gehuild vandaag
en wil liefst helemaal alleen zijn .
Dit is echt ellendig wachten .

Hoe gaat het met jou ?

Dikke xxxx

He,

Heb net berichtje gepost op ander topic voor je.
Vind het vreselijk voor je meid.
Ik kan mij voorstellen dat je het nu even niet meer ziet zitten en de hoop verdwijnt.
Ik wens je heel veel sterkte en mocht je er behoefte aan hebben om te praten dan ben ik ervoor je en vele andere meiden hier op dit forum ook.

Sterkte.

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan