ovulatie testen

Hoi Suusje ,

Hoe gaat het ondertussen met jou ?
Nog ins. gepland?
Of op controle geweest ?
Wat bedoelde je met dat je een bericht voor mij gepost had op een ander topic ?
Met mij gaat het wel weer , rustig bekomen vd de teleurstelling , lekker druk gewerkt en dan verzet je toch je zinnen he .
Dikke kussen
xxxx

Hoi bloemptje,

Vandaag iuinr 3 gehad.Dus mag mij weer aansluiten op het wachtbankje.Was deze keer behoorlijk pijnlijk,omdat ik lege blaas had en ze dus moeilijk de opening van mijn baarmoedermond kon vinden.Ook ben ik wat meer emotioneel merk ik door het hormoon.
Afgelopen vrijdag de pregnyl gespoten.Was wel even raar om te spuiten gelukkig deed mijn vriend het.Viel best mee,maar voelde gisteren dus echt goed dat mijn ei eraan kwam.

Ik had op het andere berichtje gereageerd volgens mij was het die van jou dat bericht waar je schreef dat het weer niet gelukt was.
O vind het zo balen voor jullie.Had zo voor je gehoopt dat het goed zat deze keer.Leefde enorm met jullie mee.En zat eerlijk waar met tranen in de ogen toen ik las dat het weer niet gelukt was.
Wat gaan jullie nu doen?Ga je nu deze maand door voor volgende poging? Je blijft iedere keer weer je grens verleggen merk ik aan mijzelf dan.Je wil de hoop niet opgeven,maar het wordt natuurlijk steeds moeilijk om met de teleurstelling om te gaan.

xxxSuusje

Hoi Suusje ,

Bedankt voor je lieve reactie , ik ben even verdwenen k had even geen pc nodig maar nu ben ik er weer helemaal .
Ik ga zeker nog niet terug starten , met IVF
maar geef mijn hoop niet op

Oeps ineens mijn scherm weg .
Ik heb volgende week een afspraak bij en alternatieve dokter , benieuwd wat hij gaat doen ?
Maar volgens hem weet de medische wereld slechts 10procent vh niet lukken , en de overige daar krijgt hij 7op 10 zwanger van .
Spannend .
Hoe gaat het met jou ?
Week 2 vh wachten ?
Hoe voel je je ?
Liefs xxxx

Terug
Bovenaan