Ovulatiebloeding: wie kan meer vertellen?

Ha meiden,

Ik heb net de eerste ronde Provera en Clomid achter de rug. Afgelopen donderdag, op dag 10 van de cyclus, ben ik bij mijn arts geweest en aan de hand van de inwendige echo kon ze zien dat de eisprong ongeveer vandaag of uiterlijk morgen moet plaatsvinden.
Nu slaan de ovulatietesten nog niet positief uit, maar nog gekker is dat ik nu een vrij heftige bloeding heb. Gisterochtend begonnen en ik heb ook 'ongesteldheidskrampen'. Ik snap er helemaal niets meer van. Ik weet dat je een ovulatiebloeding kunt hebben, maar is het normaal dat die zo heftig is? En, betekent dat dat de ovulatie nog moet plaatsvinden, of juist al geweest is? Of verschilt dat per persoon/situatie.
Heeft er iemand ervaring/tips?
Donderdag moet ik weer terug naar de arts, maar ik ben aan het twijfelen of ik niet even moet bellen...

Bhhhh, dacht ik dat alles eindelijk eens lekker zou lopen tijdens mijn cyclus, krijg ik dit! Baal, baal, baal....

Liefs, Marieke

Sorry dat weet ik ook niet precies maar ik zelf heb er met de clomid nog nooit last mee gehad..
maar dat kan misschien per mens verschillen.

staat er ook niks in de bijsluiter zo iets al bijwerking?

liefs...

Hoi,

Ik heb net inderdaad nog even de bijsluiter doorgenomen en daar staat inderdaad in dat je 'een bloeding tijdens de menstruele cyclus' kunt krijgen. Verder heb ik zelf nog maar wat gesnuffeld op internet en het schijnt niets verontrustends te zijn. Ik ben weer meer gerustgesteld!

Liefs

gelukkig maar he...dat het niks ernstigs is dan.
ik zelf heb er nooit last van gehad bij de clomid.. maar ik heb geen provera gehad..
waar kwam het nou bij voor dan?

fijn dat je weer gerust gesteld bent..
altijd als ik iets niet weet lees ik ook altijd de bijsluiter nog even en surf het net ook nog even af..
waar dat wel niet allemaal goed voor is..

liefs...

succes..

Het stond als bijwerking op de bijsluiter van de Clomid. Nou ja, elk mens reageert daar natuurlijk weer anders op...

En ja, internet is altijd fijn! Sowieso dit forum, waar ik veel steun uit haal, maar internet is zo handig om even snel wat op te zoeken! Lang leve het digitale tijdperk :)

Jij ook veel succes!

Liefs, Marieke

Dank je! Dacht ik dat het eindelijk eens allemaal nogmaal verliep...
Nou ja, ik ben erg benieuwd wat de ovulatietest vanavond zegt. De bloeding is nu gelukkig wel al een stuk minder.
Jij ook succes hè!

XX

Lieve Marieke,

Balen inderdaad dat je nu ineens een bloeding hebt.
Zelf heb ik daar geen last van.
Als ik jou was zou ik even afwachten tot je donderdag naar de gynaecoloog moet, dan kun je het ter sprake brengen. Je bloeding is ook al minder dus dat scheelt.
Heb jij ook last van gevoelige tepels?
Ik hoop voor je dat het een ovulatiebloeding is en dat de gynaecoloog donderdag goed nieuws heeft en je een eisprong hebt gehad. Ik zal in ieder geval voor je duimen.
Sterkte met wachten tot donderdag! ;)

Liefs,
Krissy

Terug
Bovenaan