Ovulatiebloeding: wie kan meer vertellen?

Ik heb maandag vakantie. Gisteren een rotdag op mijn werk met 3 kotsende kinderen en een gat in een hoofd... Pfff...

Energie kost het zeker! Ik merk ook wel, omdat we nu heel bewust met zwanger worden bezig zinj en in het ziekenhuis lopen, dat ik op mijn werk eerder aan mijn max zit. Ik heb nu wel eerder zoiets van vraag mij maar even niets...
Misschien komt dat ook wel omdat ik afgelopen maand niet echt heel lekker in mijn vel heb gezeten en heeeeel slecht heb geslapen...

Nog even, dan hebben we allebei duidelijkheid!

X

Lieve meiden,

Natuurlijk ;-) toch weer eigenwijs geweest en niet naar het ziekenhuis gebeld. Ik moet er toch morgen heen, dus dit dagje kon er ook wel bij. Ik denk dat ze zo over de telefoon toch niet zoveel konden doen.
Gelukkig is de bloeding nu ook veel minder. Alleen de moeheid en de pijn in mijn onderrug nog niet.
Nou ja, morgen gelukkig meer duidelijkheid.

En Daisy, het was gisteren dus niet jouw dag op het werk. Nou ja, nog even en dan heb je vakantie. Doet je vast even goed.

Hopelijk slaap je dan ook beter. Is ook herkenbaar hoor... ik slaap ook niet zo denderend en droom vreemd. Ben er dus ook 's nachts mee bezig.
Loslaten wordt dan gezegd... Lastig hoor!

Nou, misschien lukt dat na morgen!

Liefs, Marieke

Ik hoop dat je idd na morgen wat rust hebt om lekker te slapen! Dat scheelt echt een stuk als je weer wat uitgeruster bent...

Bij mij hebben de krampen intussen weer plaatsgemaakt voor steekjes... Aaaahhh!!!!!! Die wisselen elkaar echt lekker af nu...

Nog 1 nachtje slapen, dan zin we allebei een stuk wijzer! Tenminste... dat hoop ik...:p

Liefs Daisy

Lieve Marieke,

Goed dat je toch nog hebt gewacht met bellen en de afspraak morgen afwacht. Het is lastig, maar je moet ze wel te vriend houden... Je weet ten slotte niet hoe vaak je er nog naar toe moet.
Hoe laat moet je morgen bij de gynaecoloog zijn?
Ik zal dan extra voor je duimen! ;)

Liefs,
Krissy

Ha lieve meiden,

Gelukkig moet ik morgenochtend vroeg al in het ziekenhuis zijn, om 8.20 uur. Dat is wel heel fijn!
Op zich vinden ze het in het ziekenhuis volgens mij niet erg als ik bel hoor. Mijn arts heeft al gezegd dat ik bij vragen altijd contact mag opnemen.
Maar ja, een dag voor de afspraak vond ik eigenlijk een beetje overdreven... Hoewel ik natuurlijk wel brand van nieuwsgierigheid!

Enne Daisy, jij verwacht morgen je NOD toch? Ben zo benieuwd of het losbreekt. Ik hoop natuurlijk van niet!

En Krissy, voor jou breken zometeen natuurlijk ook spannende tijden aan. Ik ga echt voor je duimen dat het raak is.

Veel liefs, Marieke

Nou euhh... in alle hevigheid hoor! Werd er mee wakker vanmorgen! Dan weet je mijn huneur wel vandaag, haha! Heb er een topic over geopend.

Hoe is het bij jou in het ziekenhuis gegaan?? (er vanuit gaande dat je dit pas leest als je terug bent natuurlijk, :p!)

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan