ovulatietest als vervroegde zwangerschapstest

Hoi Marjan,

Was bij mij idd wel positief vlak voor de eisprong. Ik gebruik altijd goedkope van sensitest (via internet) of van huismerk Kruidvat.

Groetjes, Chris

oh oke,
als deze keer niet gelukt is,ga ik die eens gebruiken.
tussen morgen en woensdag is mijn nod.
was het vorige keer met 3 weken.dat is morgen,meestal is het 3 weken en 3 dagen.
en als ik het weer niet kan vinden met die testen,ga ik eens langs de huisarts.me verhaal eens neerleggen.
ook omdat ik al geopereerd ben aan een cyste.
ben bang dat er weer wat zit.ze zeggen dat het geen kwaad kan.maar mirena is snel uit je lichaam.afwachten maar weer.
gr marjan

Hoi Susie,

ik kwam er in januari ook via mijn ovulatietesten achter(9dgn positief testen toen ben ik maar gestopt)dat ik zwanger was.helemaal blij waren al een jaar bezig helaas is dit uitgelopen op een miskraam nu 8mnd verder test ik nu ook alweer 9dgn positief met de ovultietesten.dus erg spannend ik wil het zo graag dus zouden die ovulatietesten he nu ook alweer aangeven ik zit nu op dag 23 dus ik moet echt nog wel een week wachten met zwangerschapstest,maar wel spannend maar het kan dus echt hoor dat die dingen het al zo snel aangeven.succes he.

gr knuf

vorige maand had ik mijn nod dag na 3 weken.
nu zit in de 3 wkn ,1 dag.
hopen dat er geen nod komt ondanks dat er geen positief ovulatietest kwam.beetje hoop dat het aan die testen lag en toch eisprong heb gehad.
gr marjan

Hallo dames
He he ik lees eindelijk dingen waar ik wat Aan heb ! Ik ben een half jaar geleden gestopt met de pil (na 4 jaar doorslikken) werd ik keurig optijd ongesteld en nu de afgelopen week bleef m'n ovluatietest positief dus m'n man en ik er vol tegen aan natuurlijk maar nu is hij nog steeds positief ik heb en extra gevoelige zwangerschapstest gekocht en die gaf ook positief ! Maar ik durf nog niet heel hard te juigen maar we hopen het wel ik heb iedergeval iets gehad aan jullie reacties
Dank jullie wel

Hii dames . 
Heb na een doodgeboorte op 37w drect terug beginnen
Kklussen want we wille alle 2 graag een 2de kindje .
Nnu ben ik 3m bevalling en nog steeds geen regels gehad.
Wwel een posi ovulatietest gehad en na 4dagen nog steeds.
Ddus al 6dagen achtereen positief.
Zzou dit aan men hormonen liggen of zou er toch een kans zijn dat ♡.

Hmmm donderdag, of zaterdag, moet ik ongesteld worden, en voel vanaf mijn laatste menstruatie (13-1-18) "anders borsten zeuren buik doet anders.. maar ja wil al 4 jaar heel erg graag (jaar geleden baarmoeder operatie gehad nal van keizersnede '11) nu vind ik het zonde om een zstestt doen (te vaak teleurgesteld omdat ik denk van alles te voelen) dus nu een ovulatie test , hade nog eentje liggen?, en deze heeft 2 streepjes.... niet duidelijk 2 maar wel 2....

Wat moet ik hier nu van denken???

Terug
Bovenaan