ovulatietest als vervroegde zwangerschapstest

Toen wij probeerde zwanger te worden, heb ik ook meerdere keren met een ovulatie test getest op een zwangerschap.
Bij mij waren ze altijd negatief of heel ligt positief.
Tot ik een keer teste en hij duidelijk positief was! Dit was volgensmij 5 dagen voor NOD. De volgende ochtend heb ik een zwangerschapstest gedaan en daar was heel licht een streepje op te zien! En ondertussen alweer 28 weken zwanger.
Mijn ervaring is dus dat het kan.
Wel is het slimmer om tot je NOD te wachten met testen. Ik teste zelf ook altijd eerder hoor. Maar als je na een positieve test toch ongesteld wordt op je NOD komt dit Veel harder aan, dan wanneer je niet getest heb en je gewoon ongesteld wordt.

Dank je Lisa,

Gefeliciteerd trouwens! Alles goed met je zwangerschap?
Ik ga pas ok na hey weekend testen.  De ene keer precies oprijdt de andere keer 2dgn overtijd... En vaak als ik dan toch test? Vaak  binnen het uur ongesteld... al zo vaak voor de gek houden dus we wachten af..

Joos

Hoi, ik heb ook een ovulatietest gedaan (zit nu 7 dagen voor mijn NOD) en die gaf twee dikke strepen aan. Terwijl ik toch zeker ruim acht dagen geleden al mijn eisprong had (gevoeld en een beetje spotting gehad) Zou ik nu dan toch misschien zwanger zijn? Na twee keer een miskraam (1x met 9 weken en 1x met 6 weken) wil ik zo graag dat ik misschien gekke dingen in mijn hoofd ga halen...maar aan de reacties te lezen kan je dus wel via een ovu-test soms zien dat je zwanger bent. Fingers crossed, nog een weekje wachten dus voor de echte zekerheid...

Ik heb nu een week na Mn miskraam een positieve zwangerschapstest en ovulatietest voor me liggen. 
Het is dus geen mythe. De ovulatietest is bij mij nog nooit zo donker van kleur geweest. 

Bij mij was 3 weken geleden de ovulatie test dik positief k had me vergist haha daarna gelijk een positieve zwangerschap test.

Liefs

Dit kan zeker , bij onze eerste zwangerschap was de ovulatie test ineens weer positief en toen we gingen testen met een zwangerschapstest bleken we inderdaad zwanger te zijn (helaas eindigde deze zwangerschap in een miskraam )  . Nu hebben we opnieuw een positieve ovulatie terwijl de eisprong al geweest is .. dus we gaan snel een echte zwangerschaps test doen ... hopen dat het deze keer weer raak mag zijn ?

Haai dames dit is new voor mijn ik heb nu voor het eerst een ovulatie test gekocht en gedaan was gelijk 2 duidelijk streepjes Hmmm nu vraag ik me zelf af kan ovulatie test ook aantonen als je zwanger ben heb 2 testen gedaan en al 2 waren 2 duidelijk streepjes 

Terug
Bovenaan