ovulatietest en eisprong!

Oh ja, en ik heb mijn nod 16 augustus. En jij? We zitten in ronde 7 voor ons eerste kindje (ben dus een mama van 0 ).

Hoi Tammy,

Vandaag maar gewoon niet getest. Ik word niet goed van mezelf, ben er teveel bezig volgems mij! Ik wacht maar gewoon even af. Ben heel onregelmatig ongi, dus misschien ben ik wel op het verkeerde moment aan het testen! Vertrouw nu maar op mijn lichaam, zoals jij in je berichtje schreef.
Ben natuurlijk al enorm bevoorrecht met zoveel kids. Bij ons niet de traditionele rolverdeling hoor. Ik werk 3 dagdelen. Dat is een soort van ontspanning zeg maar en natuurlijk financieel mooi meegenomen! Mijn man werkt in de horeca, dus goed te combineren.
Hopelijk is het voor ons allebei gauw raak en kunnen we door naar het volgende forum!

Groetjes judith (NOD 14 aug of 21 aug...of ergens daar tussenin!)

Hoi,

Mijn cyclus is ongeveer 29 dagen, ik voelde mijn eisprong niet dus ben ik ook gaan testen.
Ik heb eerste een maand matcare testen gebruikt 10 stuks, maar geen positieve test gehad! Dus nu maar die van clearblue gebruikt.(digitaal met gezichtje, beter dan van die vage streepjes)
Nu heb ik vandaag mijn eerste positieve test gahad, dus op dag 21 van mijn cyclus, best laat dus. En ik maar klussen iedere maand rondom dag 14!
Ik hoop doordat ik weet dat mijn eisprong zo laat is dan we nu wel zwanger raken. Ik zit nu in ronde   11 voor het eerste kindje. Heb na ronde 3 een miskraam gehad.

Na het stoppen van de pil had ik meteen een regelmatige cyclus, 29/30 dagen.
Groetjes Bo

Hoi boompje,

Ik heb dus ook het idee dat die goedkope testen niet zo goed werken.
Maar misschien heb ik ook mijn eisprong erg laat, klus dus nog maar ff door. Om de dag is natuurlijk ook zo slecht nog niet..haha!!

Wanneer het deze maand niet raak is ga ik volgende maand ook die van Clear Blue proberen. Ik duim voor je dat het deze keer raak is voor je.
Heb zelf een miskraam gehad na de tweede ronde en hoop dat het nu gauw opnieuw raak is.
Volgens mij maakt het niet uit als je je eisprong laat hebt,maar je moet er met klussen natuurlijk wel rekening mee houden...je hoeft je de komende dagen dus niet te vervelen.

Groetjes!

hallo,

ik heb de laatste 2 rondes ook ovu testen gebruikt. van sensitest.nl
een pakket mt 9 ovu testen en 3 zwangerschaptesten. helaas is het nog niet raak maar had wel beide keren op dag 14, twee dikke strepen en dus mijn eisprong.   meestal voel ik mijn eisprong en deze beide keren ook en het klopte allemaal.
 wat ik hier mee wil zeggen is dat niet alle goedkope testen slecht zijn.
ik heb gewoon van die simpele dip sticks.
ik zou zeggen kijk eens op www.sensitest.nl

succes meiden!!!!!

Hoi Mama Judith van 5!

Hoe is het met jou en je cyclus? Hou je het nog vol? Wachten is verschrikkelijk hè!

Ik zit nu op dag 21. Heb gisteren mijn verhoogde temp vastgesteld en daarna nog een keer geklust voor de zekerheid. Deze ronde hebben we dus echt alle kansen benut ! Vorige maand kreeg ik op dag 22 al last van bruine afscheiding, dus ik hoop dat dat dit keer niet gebeurt. Mijn nod is nu overigens wel bijgesteld: maandag de 14e, dus nog een dikke week!

Wel heb ik gelezen dat een zw-test pas werkt zo'n 14 dagen na de bevruchting, maar aangezien er bij mij maar 9 of  10 dagen zitten tussen ovu en ongi, moet ik waarschijnlijk wat langer wat tot na mijn nod, wat denk jij?

Nóg langer wachten, dus!!! Aargh!!!

Nou, ben blij dat ik dit forum heb, kan ik tenminste effe mijn hart luchten.

We wachten maar weer samen af, ik zag dat jij je nod ook vanaf de 14e kunt verwachten. Spannend!!!

Succes!  Ik duim voor je.

Liefs,

Tammy

Hoi Tammy,

Gaan we gezellig samen op het wachtbankje zitten....kopje thee erbij, wat een gezelligheid!
Wachten duurt lang, maar ja we kunnen niet anders.
We hebben flink geklust de afgelopen weeek, keurig om de dag. gaan voor de zekerheid nog een paar dagen door en dan maar afwachten.
Als het niet raak is ga ik volgende ronde testen met de testen van CB.

Dit is ook de eerste keer dat het me zo bezig houd. Had dat bij de voorgaande keren dat ik zwanger wilde worden helemaal niet zo. Waarom nu wel...Joost mag het weten.
Gelukkig geniet ik nu nog volop van de andere kids en is mijn jongste pas 11 maanden,maar het lijkt me heerlijk om straks in een tweelingwagen met mijn jongste en een pasgeboren baby over straat te kunnen lopen1

Maar ja, we moeten wachten....

Hopelijk gaan we over ruim een week samen naar het zwangerforum! Al test ik denk ik pas na de 21e, omdat ik zo onregelmatig ben.
Duim voor je!!

Groetjes mama van 5

Hoi Mère du cinq , (even voor de Fransen onder ons )

Hoest met jou? Hou je het nog vol met wachten? Ikke nauwelijks! Word er behoorlijk ongeduldig van, hoor. Heb sinds vandaag vakantie, dus weinig afleiding (man werkt nog t/m vandaag), dus kom maar weer dit forum vervelen. Moet nog  4 dagen door zien te komen en maandagochtend hoop ik meer te weten (als temp niet gezakt is, hebben we goede moed).

Ik wens je veel succes met afwachten en hopelijk wordt ons gezamenlijke wachtbankje verplaatst naar het andere forum. We blijven duimen!

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan