ovulatietest en eisprong!

Hoi Tammy,

Wachten valt niet mee he? Gelukkig heb ik met mijn drukke gezin natuurlijk wel de nodige afleiding, maar het blijft toch in mijn hoofd rond spoken. Bij elk krampje denk ik, nee he, niet nu al ongi worden. Heb me ook echt voorgenomen om pas na21 aug. te testen, maar of ik dat ga redden? Heb altijd voor ik ongi word al wat tekenen, dus als die wegblijven dan denk ik niet dat ik de 21e haal! Aan het klussen kan het niet gelegen hebben, hebben een heel huis verbouwd zullen we maar zeggen!

Wanneer ga jij testen? Duim ervoor dat we samen naar het zwangerforum kunnen!

Liefs, mama van 5

Hey mama van 5,

Hihi... wij hebben denk ik wel een tweede huis gebouwd met al dat geklus van deze maand, wat zeg ik een villa! Hahahaha...  Hopelijk is er ook ruimte voor een babykamer...

Ik heb vanmiddag de Clear Blue infolijn gebeld om te vragen of ik  toch op mijn nod kan testen, ondanks dat ik maar 10 dagen tussen ovu en nod heb. Ze adviseerde drie dagen later te testen, omdat de kans erg groot is dat het onterecht negatief zou zijn. Maar het kon natuurlijk wel. Niet dat ik nu weet wat ik ga doen... wacht eerst maar even af en zie tegen die tijd wel. Heb nl. ook nog maar één test liggen (digitale) en heb geen zin om eerst negatief te testen en vervolgens nog een nieuw setje te moeten kopen.

Bovendien zei die mevrouw van CB dat de digitale geen licht positieve uitslag kent, zoals het hele lichte streepje bij de gewone. In dat geval geeft ie 'niet zwanger' aan. Dus te vroeg is dan ook echt te vroeg. Wel balen!

Nou, je hoort het wel.

Groetjes,

Tammy

Hoi Tammy,

Zullen we dan samen maar wachten met testen?
Ik heb nog een test van Predictor liggen en nog zo'n goedkope van babybrabbel.
Heb mijn hoop op die van predictor gevestigd, mijn vriendin gebruikte die en was eindelijk na 19 maanden zwanger, dus hoop ik dat dat nu bij mij ook zo mag zijn!

Wachten, wachten,wachten, nog 4 dagen voor jou en ik wacht nog 11 dagen (hoop ik)

Liefs mama van 5

Terug
Bovenaan