Ovulatietest, positieve ervaringen?

<p>Dag allemaal,</p><p>Ik heb een aantal dagen geleden een negatieve zwangerschapstest in m'n handen gehad (was de tweede ronde) en was erg teleurgesteld. Ik heb besloten gebruik te maken van ovulatietesten. Nou heb ik die van Sensitest online besteld. Ik hoor graag van jullie of er positieve ervaringen mee hebben en of het inderdaad wel zo goed doet wat het moet doen. Alvast dank voor de reacties! </p>
 
Ik heb ook de testen van sensitest gebruikt en was de eerst ronde gelijk zwanger (inmiddels 18 weken verder) super tevreden. Is wel mijn tweede zwangerschap dus misschien dat, dat had geholpen. Bij een cyclus van 28 tot 31 dagen kwam ik er door de testen achter dat mijn eisprong pas rond dag 19 was. Heb ook action en kruidvat testen geprobeerd die werkte niet bij mij.
Succes hoop dat het snel lukt :)
 
Super tevreden. Ook ronde 3 begonnen met ovu testen. Ronde 4 zwanger.
En dat met 1x klussen in de vruchtbare periode door werk??
Ik zag een duidelijk oplopende donkere streep, toen ik dacht dat ie op zn donkerst was, klussen, en raak ???
 
Hi Sandy en EPF. Dank voor jullie reacties! Wat fijn te horen dat het kan werken, geeft me weer hoop.. :)
 
Hier ook positieve ervaringen met sensitest. De tests van Etos werkten bij mij niet. Met sensitest meteen de eerste maand raak.
 
Hii 
Ik begin vanaf morgen met mijn ovulatietesten Spannend Dus ! Zeker nu na al deze verhale te lezen ... hopelijk is het hier ook zo rap raak haha ! SUCCES ♡
 
Hier met een cyclus van 37 dagen mijn eisprong gevonden op dag 23.. nu nog een week wachten. Ook sensi test overigens 
 
[quote quote=10142298]Hii Ik begin vanaf morgen met mijn ovulatietesten Spannend Dus ! Zeker nu na al deze verhale te lezen … hopelijk is het hier ook zo rap raak haha ! SUCCES ♡[/quote]
Ahhh spannend Sannie! Leuk om zo in het zelfde schuitje te zitten. Hopen dat het snel lukt idd! 
 
Terug
Bovenaan