Ovulatietest, positieve ervaringen?

[quote quote=10142308]Hier met een cyclus van 37 dagen mijn eisprong gevonden op dag 23.. nu nog een week wachten. Ook sensi test overigens[/quote]
Ik duim voor je Annoot! 
 
[quote quote=10142078]Hier ook positieve ervaringen met sensitest. De tests van Etos werkten bij mij niet. Met sensitest meteen de eerste maand raak.[/quote]
Dank voor je reactie Liesle! 
 
[quote quote=10142320] Ahhh spannend Sannie! Leuk om zo in het zelfde schuitje te zitten. Hopen dat het snel lukt idd![/quote]
Jaaa wij zijn wel al van mei bezig maar mijn lichaam moest ontpillen dus heb in september een cyclus overgeslagen mijn lichaam sloeg helemaal op hol pff ... vandaar nu het beginne met de ovulatietesten ! Mag ik vragen wat je leeftijd is? Altijd leuk om iemand te hebben die het zelfde ondergaat nu haha x♡
 
Wij zitten ondertussen in ronde 10. Ik heb al een aantal soorten uitgeprobeerd maar de dipstick testen vind ik toch het fijnste. De laatste 2 maanden geeft hij keurig de piek aan en doen we ons best. Maar helaas mocht het voor ons nog niet zo wezen. Morgen ga ik naar de huisarts, wellicht door verwijzing naar gync. Gewoon om uit te sluiten dat alles goed en gezond is. Maar toch hoop ik dat ik volgende week gewoon een positieve zw.test in handen heb! Het heeft met zoveel elementen te maken.. geduld hebben zeggen ze. 
Succes ermee!!
 
[quote quote=10142347]Wij zitten ondertussen in ronde 10. Ik heb al een aantal soorten uitgeprobeerd maar de dipstick testen vind ik toch het fijnste. De laatste 2 maanden geeft hij keurig de piek aan en doen we ons best. Maar helaas mocht het voor ons nog niet zo wezen. Morgen ga ik naar de huisarts, wellicht door verwijzing naar gync. Gewoon om uit te sluiten dat alles goed en gezond is. Maar toch hoop ik dat ik volgende week gewoon een positieve zw.test in handen heb! Het heeft met zoveel elementen te maken.. geduld hebben zeggen ze. Succes ermee!![/quote]
Dag RM, 
Heel veel succes! Ik hoop dat het jullie lukt, duim voor je. En uiteraard succes bij de HA. 
 
Hoi!
Ik heb de eerste ronde na het stoppen met borstvoeding (in augustus gestopt) ook ovulatietesten gebruikt van Sensitest. Niet de super gevoelige, maar de 'gewone'. Aangezien ik een heel onregelmatige cyclus heb, wilde ik weten waar ik aan toe was, of mijn cyclus wel weer op gang gekomen was. Ik heb heel duidelijk de piek gevonden en twee weken later werd ik netjes ongesteld. Dus heel tevreden! Ik ben ze nu sinds een week weer aan het gebruiken, omdat we nu definitief voor een tweede willen gaan en ik echt geen pijl op mijn cyclus kan trekken. Voor mijn eerste zwangerschap was ik daar heel nuchter over, en nu merk ik dat het ik het super irritant vind dat ik niet weet wanneer ik maandverband mee moet nemen, haha.
Succes en ik hoop dat het snel raak mag zijn!
 
Sensitest was bij mij ook prima! Na de pil 1 ronde zonder gedaan, toen te nieuwsgierig dus gelijk ronde 2 met. Toen was het meteen raak! Ik had gewoon die lekker goedkope dipsticks, werkte prima, heb tussendoor wel ietsje getwijfeld of hij al positief was, maar toen die piek er echt was, was het ook wel heel duidelijk.
 
Ik heb ook sensitest gebruikt .. ben er erg blij mee gelijk met de eerste poging raak . Helaas werd dat een miskraam , na de miskraam weer begonnen met testen en weer gelijk raak nu gaat alles goed ( 19 wk zwanger ) 
heel veel succes dat het voor jou ook snel raak is 
 
Terug
Bovenaan