Ovulatietest, positieve ervaringen?

Goedemorgen, wij willen na mijn NOD ook de ovulatie test gaan gebruiken, maar nu is mijn vraag (misschien een rare vraag) vanaf wanneer gebruiken jullie de ovulatietest? En moet je deze altijd op het zelfde tijdstip gebruiken? 
 
[quote quote=10144590]Goedemorgen, wij willen na mijn NOD ook de ovulatie test gaan gebruiken, maar nu is mijn vraag (misschien een rare vraag) vanaf wanneer gebruiken jullie de ovulatietest? En moet je deze altijd op het zelfde tijdstip gebruiken?[/quote]Ik begon altijd rond dag 9 mijn eisprong was zeer onregelmatig en mijn cyclus altijd ongeveer 28 dagen. Gewoon door testen tot je een piek vindt. Probeer rond dezelfde tijd te testen bijvoorbeeld 12.00 je kan als je een streep vindt ook 2 x op een dag testen. Succes en vooral veel plezier! 
 
[quote quote=10144640]Tel je dan vanaf de dag dat je menstruatie is begonnen of pas als je geen menstruatie meer heb?[/quote]Dag 1 van je cyclus is de eerste dag van je menstruatie. Dus je telt vanaf de eerste dag van je menstruatie. 
 
Welke van Sensitest hebben jullie gebruikt want ik zie:Sensitest Ovulatietest PRO 16 stuksen dezeSensitest ovulatietest dipstick sensitiveSensitest ovulatietest sensitive
 
Terug
Bovenaan