Ovulatietest

Hi lieve meiden,

Ik ben nieuw met ovulatietesten, heb het deze week voor het eerst gebruikt.

Mijn cyclus begon 24 jan. en ongesteldheid eindigde 27 jan.

Gister en vandaag ovulatietest gedaan rond het middaguur. Beide testen duidelijke controle streep en lichte test streep. Ik zou graag foto’s plaasen maar weet niet hoe dat werkt.

Mijn vraag is of dit een teken is dat de eisprong dichterbij komt? Ik weet dat de strepen beide even duidelijk moeten zijn maar ben benieuwd wat mijn uitslag op dit moment betekend..

Ik ben benieuwd!!

Liefs
Roosje
 
Ik gebruike ze vorige maand ook voor het eerst. Bij mij zag je ze duidelijk oplopen in kleur, steeds donkerdere streep. Toen de streep donkerder werd heb ik smorgens en savonds getest om het vruchtbaarste moment te vinden . En dat was duidelijk te zien op 1 avond. De volgende ochtend werd de streep weer lichter. Helaas niet zwanger geworden deze ronde maar nieuwe maand nieuwe kansen. 
 
Succes! X M. 
 
Bij mij is de test nooit helemaal met 2 even donkere strepen geweest. Zodra je al een licht streepje ziet, ben je al vruchtbaar. Dan komt de eisprong er aan en de dagen voor je eisprong ben je al vruchtbaar ! 
 
hi M,
Dankjewel voor je berichtje en het meedenken. Goed om te weten dat het bij jou met de dagen donkerder werd! Ik ga het in de gaten houden komende dagen.  
Ik hou het ook allemaal bij via verschillende apps. Die geven aan dat as. Maandag mijn eisprong zal zijn. Blijft spannend! 
Liefs,
Roosje
 
Hi Mali,
Dank voor je berichtje. Wat een geruststelling. Ik had zelf ook het idee dat bij een lichtstreepje je vruchtbaren dagen voorafgaand aan de eisprong al in zijn gegaan.
Ik blijf komende dagen testen. Ben benieuwd!
 
liefs,
Roosje
 
Hoi Roosje, ik had een hele duidelijke knapstreep op de dag voor mijn eisprong, de dag ervoor en de dag erna een iets lichter streepje, maar ook beide heel duidelijk.
Dus denk zeker dat er een opbouw en een afbouw zit in het LH hormoon.