Ovulatietest

Hi Sandra,
Dankjewel voor je berichtje. Goed om te weten. 
Nee precies, maar blijf die ovulatietest frustrerend vinden.. Het wordt maar niet duidelijker.. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
 
Hi allemaal,
Ik word een beetje gefrustreerd van die ovulatietesten. Ik ben al een aantal dagen aan het testen en het stree pje is duidelijk te zien bij de test echter niet super fel zoals de controlestreep. 
Mijn menstruatie begon op 24 januari en eindigde op 27 januari. Cyclus duurt gemiddeld 26 dagen. Ik ben actief begonnen met testen vanaf vrijdag 2 februari t/m vandaag. De streep blijft aanwezig maar steeds niet super fel zoals de controle streep. Ik heb ook nog geen eisprong gevoeld. 
Heeft iemand hier ervaring mee en/of raad?!!!
 
Wordt de streep donkerder? Zo ja, test dan 2x sochtends en savonds om je LH piek te vinden. 
Plus controle afscheiding. Hoe transparanter, hoe vruchtbaarder. 
 
Ik heb toevallig voor het eerst afgelopen weekend ovulatie testen gebruikt.
 
vrijdag middag - geen streep
zaterdagmiddag - lichte streep doch duidelijk aanwezig
zondachtend - knal donkere streep
maandagochtend - lichte streep 
Enkel op de zondagavond hebbe wij gemeenschap gehad.
afwachten dus of dit voldoende was!!!
@ Roosje, hopelijk heb je wat aan deze informatie, Bij mij was dus duidelijk de opbouw - de piek - en de afbouw te volgen vh LH.
 
 
Hi M Happy,
Bedankt voor je bericht!
Ik heb foto’s van de testen gemaakt en daarmee kon ik mooi vergelijken. Hij werd iets duidelijker naarmate de dagen maar niet fel. Het probleem is dat ik de eerste paar dagen in de middag teste maar door werk ben ik genoodzaakt nu in de avonden te testen.. 
Qua afscheiding die heb ik niet echt.. 
Blijf het lastig vinden.. ik heb nu gewoon om de dag gemeentschap omdat er geen peil aan te meten is. Ik twijfel dan ook of ik extra ovulatietestem moet kopen
Liefs
Roosje
 
 
 
 
 
 
Terug
Bovenaan