Ovulatietest

Hi Junibaby, De eerste test was wit ja... Ik heb het idee dat ik nu mijn eisprong begin te voelen links onder in mijn buik.. maar afgelopen dagen geen felle streep gehad op de testen, wel duidelijk zichtbaar maar niet fel.
ik blijf het vreemd vinden!! 
 
Hey meiden
Het kan zijn dat je te veel héb gedronken van te voren en dst kan ook invloed hebben op je test he..
Heb inmiddels 18 mnd ervaring hier mee ,hoop ze volgende maand niet meer nodig te hebben. 
En misschien voor jullie ook een geruststelling als er zowiezo een 2e streepje komt op de test betrkent wel dat je vruchtbaar bent dus geen zorgen dat je ontvruchtbaar bent als het wat langer duurd dit vertelde de gynaecoloog 
Succes ???
 
Hi Beertje,
Dat is een handig weetje! Maar wat is teveel? Ik drink gewoon 2 liter gemiddeld op een dag. 
Ik ben zeker blij met het lichte streepje! Alleen wel gek dat het blijft aanhouden. Ik had een setje van 7 stuks en die zijn inmiddels op. Twijfel nu wel om weer bij te kopen.
Wel heb ik sinds gister mijn eisprong gevoelt en voel het nog steeds naar mijn idee. Echt een baksteen in mijn maag en helemaal opgezet. Pijn aan mijn onder rug.
Ik denk dat ik nu weer ga afwachten of het dit keer raak is... en anders de volgende ronde weer nieuwe kansen.
Ook lees ik steeds vaker dat meiden ovulatietesten gebruiken om vroege zwangerschap te singaleren. Vanaf wanneer kan dat?
 
Terug
Bovenaan