Ovulatietesten resultaten

Xcy de test is positief  als de teststreep  even donker of donkerder  dan de controlestreep en dat zie ik niet bij jou helaas. Nog even blijven doortesten! Succes!

Hoi Facha!
Ik gebruik die ook.
Toevallig had ik gister en vandaag piek. Dus lopen gelijk!
De steekjes die je nu voelt rond piek zijn het groeien van follikel. Kan zijn dat je eisprong zelf niet voelt..
Ik heb hem denk ik maar 1x gevoeld..werd snachts wakker van buikpijn,  zo erg dat ik paracetamol had genomen ervoor.
Spannend   :) 
Temperatuur je toevallig ook?

Nu 2 weken wachten! Ik zelf doe . Morgen nog een test om te checken of t minder wordt.

Groetjes Cherry

Spannend Facha.
Wij gaan na twee maanden op het "wachtbankje" i.v.m. reis naar Zikaland vanaf komende week weer proberen en nu voor het eerst met Sensitest ovulatietesten.
In sept. 2018 spiraal verwijderd en in nov 18 een positieve test, maar helaas een vroege miskraam met 5 weken dus wil het nu weer heel graag proberenl. Al helemaal omdat wij twee maanden hebben moeten wachten.

@ Cherryberry, spannend he! Ik heb nu wel meer steekjes dan vanmorgen/vanmiddag. Nu 2 weken weer in spanning zitten haha. En ik doe idd morgen ook nog een test om te kijken of die al afloopt.
Nee ik temperatuur niet, jij wel? 

@Sunkissed, voor jou dus ook weer een spannende tijd om te wachten. Wat erg voor jullie, een vroege miskraam ? 

Hopelijk hebben we allemaal na paar weken een positieve test in handen ? 

@deesjep mijn testen zijn nooit donker.
Mijn ovulatie testen niet en mijn zwangerschapstesten ook niet. Toch was ik zwanger :)

@Facha
Oke! Ik had  gister avond hele erge steken een uur  ongeveer rechts onder.
En daarna ovu  test gedaan voor het slapen en piek is weg. Dus mijn eisprong is geweest  :)
Ja ik temperatuur erbij. Vind het wel fijn. Na de eisprong moet temp hoger zijn. Als die zakt wordt je ongesteld (of ben je het mss al) of helaas een mk...
Ik kijk nu zegmaar elke dag temp.  Als temp over 2 weken nog hoger is dan testen  :)
Groetjes Cherryberry

Ik temperatuurde al eerder dan ovu testen. 
Dat ging 2 maanden  geleden niet helemaal goed. Had ineens cyclus van 51 dagen. Dus dacht dat de testen het niet deden, terwijl ik het vroeg was.
Daarna door temp gezien dat uiteindelijk toch ovulatie is geweest maar toen teste ik niet meer.

Groetjes Cherryberry

Terug
Bovenaan