Ovulatietesten resultaten

Spannend Facha en Cherryberry.
Ik ben sinds maandag begonnen met ovulatietesten van Sensitest. Zou vrijdag of zaterdag mijn eisprong moeten hebben volgens kalendermethode. Het gekke is dat ik vandaag steken had in het gebied rond mijn eierstokken maar de ovulatietesten zijn behalve de controlestreep helemaal wit..m.a.w. ik heb nog geen ovulatie.

Ik had vandaag een hele dikke vette piek streep. 21 dagen na mijn bbz operatie. 
Jippie, het werkt :)
2 dagen geleden geklust en vandaag. Moet eigenlijk 1 cyclus afwachten, maar we zien het wel. Hoe groot is de kans dat het direct weer raak is.....
A.s vrijdag controle met de gyn

Spannend hoor, ik hoop dat het voor jullie allemaal raak is deze maand. Ik gebruik zelf de ovulatietest van ClearBlue. Wij hebben maandag geklust. Gisteren rond 16:00 uur getest en de test gaf een smiley. Gisteravond hebben we weer geklust. Vanochtend heb ik toch weer een test gedaan en er verscheen weer een smiley. Ik zag wel dat de streep op het staafje minder donker is dan die van gisteren....maar misschien heeft dit te maken met het feit dat ik nu ochtendurine heb gebruikt....

XCy, inderdaad, blijft spannend! Dit is nu de vierde ronde voor ons. Ik snap niet altijd wanneer je moet klussen wanneer de test een smiley geeft. Is dit op de dag van de eerste smiley of is de dag daarop het beste? Volgens mijn huisarts is klussen om de twee dagen het beste. 

Ja die steekjes  willen niet altijd wat zeggen. Maar als je zaterdag eisprong zou moeten hebben zou je uiterlijk  morgen piek  moeten hebben.
Hoeveel cyclussen heb je na pil  al gehad? En hoeveel dagen?
Of heb je geen pil gehad?

Groetjes Cherry

Ja, Cherryberry dus ik verwacht de piek of vandaag of morgen. 
Sowieso vandaag en morgen een gezellige avond hebben ;) 
Ik heb in sept. spiraal verwijderd. November positieve test (na 2e keer dus) en met 5 weken een vroege mk. Daarna cyclus afgewacht die kwam weer in december.
Januari een Zikaland bezocht waardoor wij 2 maanden moesten wachten met proberen i.v.m. risico's overdragen virus. Best frustrerend, omdat wij er al zo dichtbij zijn geweest, maar uiteraad wel de beste keuze.
Nu dus sinds deze week weer proberen. 
Cyclus is gemiddeld 26,5 dag (ene maand 26 andere maand 27 dagen). 

Terug
Bovenaan