Ovulatietesten resultaten

@Lola om de dag is het beste voor de kwaliteit van het zaad. Zaad leeft meerdere dagen bij de vrouw dus je hoeft niet perse de dag van de eisprong seks te hebben. Het is natuurlijk wel fijn als er een 'vers' pakketje ligt te wachten op het eitje.

Ik snap er echt niets van.
Ik verwacht vrijdag of zaterdag mijn ovulatie. Gisteren dacht ik echt mijn eisprong te voelen. Ovulatietest was spierwit (behalve de controlestreep). Had vandaag op zijn minst een lichte tweede streep verwacht, maar de test is weer wit.
Hij zou op zijn minst vanaf afgelopen maandag tot en met nu een heel klein beetje moeten oplopen toch?
Het is de eerste keer dat ik de Sensitest ovulatietesten gebruik en heb veel positieve ervaringen gelezen, maar ik krijg bijna het idee dat het bij mij niet werkt of dat ik iets verkeerd doe (hoe moeilijk kan het zijn?)
:(

ik denk dat het kan verschillen per persoon. Misschien zijn die testen gewoon niet goed....misschien een idee om een andere ovulatietest te halen en kijken of die wel een streep geeft?

@sunkissed Ik heb maar 1 dag een roze streepje. De dagen ervoor wit en de dagen erna wit. Ook Sensitest en dat heb ik al 5 maanden zo.. Bij iedereen verschillend denk ik. Succes!

Misschien heb je een latere eisprong? Ik ben er zelf achter gekomen dat de mijne paar dagen eerder is dan berekening via een site zegma. Mijn testen liepen wel langzaamaan op, mja het kan idd per persoon verschillen.

Ik heb waarschijnlijk afgelopen zaterdag me eisprong gehad. Maar voel niks geks aan me lichaam haha. Alleen gister wat menstruatie krampen leek het wel ?

Facha, wanneer is je NOD? 
Ik heb zojuist weer een ovulatietest gedaan en de smiley is verdwenen. Eergisteren en gisteren had ik een smiley. Maandag en woensdag (eergisteren dus) hebben we geklust. Ben benieuwd of het nu wel raak is... 

Terug
Bovenaan