ovulatietesten

Ja dat is zo. vind het wel fijn dit forum.
me ventje praat er bijna nooit over en hier heb je meiden met wie je van alles kan bespreken. dat vind ik wel fijn.

moet er ook wel bij zeggen nu het wat langer duurt bij ons we het wel aan meer mensen verteld hebben hoor omdat we iedere keer de opmerking/vraag kregen wanneer wij aan kinderen zouden beginnen

ja klopt denk dat mannen er zoziezo wel minder mee bezig zijn!! en die van mijn is doordeweeks niet thuis dus!!   best irritant als andere mensen steeds vragen en zijn jullie er al klaar voor?? op mijn werk hebben ze het er elke dag over!!! zo van ja je bent toch al gestopt met de pil he!!! jeetje hou gewoon je mond

op mijn werk weten sommige collega's het wel waardoor ik telkens de vraag krijg en??? is het al zover. en dan denk ik wel eens had ik nou maar niets gezegd. vind het zelf al lastig genoeg

Heey
mare ik ga maar eens weer naar buiten genieten van het heerlijke weer.
lees vanaaf nog wel even op het forum
liefs paulineke

sorry ben ff weg had net een super vedrietige zus aan de tel en die komt nu hier heen!! moet ik dus ff opvangen!!!!  

Ik wil ook ovulatietesten gaan gebruiken, maar ik wil wel graag testen die aangeven wanneer ik 'het' moet gaan doen, en geen test die aangeeft dat de ovulatie al geweest is, ik ben super onregelmatig, en mijn cyclussen duren over het algemeen lang, ik begin nu na 4 maanden al ongeduldig te worden.....(Stom he!)

Zijn alle ovulatieteseten zo dat ze aangeven wanneer je 'het''   moet gaan doen, of heb je inderdaad testen die aangeven wanner je LG-piek geweest is?

Thnx!

Hai,

Aangezien ik nogal onregelmatig ben, zou ik ook wel een ovulatietest willen gebruiken, maar vind ze wel duur. Door die onregelmatigheid zou ik dan twee weken lang iedere dag moeten testen! Misschien als het met een paar maanden niet 'vanzelf' lukt...

Wat ik begrepen heb is zo'n ovulatietest beter dan tempen. Bij de test merk je nl eerder op dat je eisprong gaat komen, bij tempen pas als hij al geweest is! Kijk anders even op de site van clearblue. Zie net dat de eisprong binnen 48 uur zal plaatsvinden als je een LH spoor vindt.

Succes in ieder geval!
Tess

Terug
Bovenaan