ovulatietesten

hoi allemaal ik ben miranda en ben 26 jaar en ben in okt.2005 gestopt met de pil.ik ben ook onregelmatig ongi en heb ook ovutesten gebruikt vorige cyclus en de cyclus ervoor ik ben begonnen op dag 13 en doordat ik zo onregelmatig ben heb ik langer getest kon alleen niet echt een lh piek ontdekken wel twee streepjes eentje dik en eentje wat minder maar volgens de bijsluiter moeten ze alletwee gelijk zijn maar ik werd wel ongi na 31 dagen wat gek he! dus toen dacht ik misschien heb ik geen eisprong gehad en dus cyclus erna weer getest en weer op tijd begonnen en weer geen hele duidelijke lh piek maar wel weer ongi geworden op dag 31 dus ik snap er niks van de test geeft niet echt aan of er een piek is maar wordt wel ongi weten jullie misschien waar het aan kan liggen? heb ik wel een eisprong gehad dan? of mijn lichaam maakt misschien wel te weinig lh aan en ik weet ook niet of ik dan wel zwanger kan raken! sorry meiden voor de vele vragen maar weet het ook niet meer we zijn bezig voor ons 1e kindje en ik heb de ovutesten gebruikt van het merk sensitest en van clearblue en van de apotheek en ik was er wel tevreden over. groetjes miranda

ben ik weer ff ik duim allemaal voor jullie dat jullie snel zwanger mogen zijn en veel succes met testen en voor de dames wat ook onregelmatig ongi zijn ik weet wat het is en wordt er echt niet vrolijk van maar ja misschien dat het bij mij nu allemaal wat regelmatiger wordt. 41 dagen,cyclus erna 31 dagen en de laatste cyclus ook 31 dagen,ik hoop zo dat het zo blijft een beetje regelmatig maar ik durf er niet teveel op te hopen we zien wel heel veel succes allemaal xxx miranda

ellow

Ik geberuik die van clearblue, geeft bij mij steeds een lachend gezichtje aan bij mijn piek, niks geen strepen dus wel of niet...lijkt mij niet handig ook, omdat je steeds denkt is die streep nu wel dikker of niet? maar ieder voor zich natuurlijk. ik hou van duidelijkheid hahahaha,

Voor miranda: de gyn zegt dat als je ongi wordt je altijd een eisprong hebt gehad. neem aan dat de gyn het wel weet.

dankjewel sweety voor je snelle reactie en waar krijg je die dan die ovutesten wat jij gebruikt met die lachende gezichtjse hahaha je hebt inderdaad gelijk dat is veel duidelijker als die strepen ik heb zelf ook clearblue gebruikt maar niet die wat jij hebt gehad zou die ook wel eens willen proberen wat kosten ze eigenlijk en wat de gynaecoloog zegt klopt toch meestal wel he dus idd maar hopen dat er niks geks met me aan de hand is en dat ik gewoon een eisprong heb gehad de afgelopen cyclussen,hoelang ben jij al bezig voor een kindje en ben je ook zo onregelmatig groetjes xxx miranda

Terug
Bovenaan