A
Anoniem
Guest
hoi allemaal ik ben miranda en ben 26 jaar en ben in okt.2005 gestopt met de pil.ik ben ook onregelmatig ongi en heb ook ovutesten gebruikt vorige cyclus en de cyclus ervoor ik ben begonnen op dag 13 en doordat ik zo onregelmatig ben heb ik langer getest kon alleen niet echt een lh piek ontdekken wel twee streepjes eentje dik en eentje wat minder maar volgens de bijsluiter moeten ze alletwee gelijk zijn maar ik werd wel ongi na 31 dagen wat gek he! dus toen dacht ik misschien heb ik geen eisprong gehad en dus cyclus erna weer getest en weer op tijd begonnen en weer geen hele duidelijke lh piek maar wel weer ongi geworden op dag 31 dus ik snap er niks van de test geeft niet echt aan of er een piek is maar wordt wel ongi weten jullie misschien waar het aan kan liggen? heb ik wel een eisprong gehad dan? of mijn lichaam maakt misschien wel te weinig lh aan en ik weet ook niet of ik dan wel zwanger kan raken! sorry meiden voor de vele vragen maar weet het ook niet meer we zijn bezig voor ons 1e kindje en ik heb de ovutesten gebruikt van het merk sensitest en van clearblue en van de apotheek en ik was er wel tevreden over. groetjes miranda