Ovulatietesten

JN91

New member
Hoi,

Mijn naam is Naomi en samen hebben wij als velen hier een kinderwens. Wij zijn eind november gestopt met de pil en na 29 dagen kwam mijn menstruatie weer op gang. Omdat we nieuwsgierig zijn naar hoe het allemaal werkt en voelt, zijn we o.a. begonnen met ovulatietesten. Om te kijken wanneer de LH piek er is. Ik vroeg mij af wie daar nog meer ervaring mee hebben en of het überhaupt werkt..
 
Hi Naomi

Juist door middel van de ovulatietest heb ik nu een positieve zw test!

De ovulatietesten van sensitest worden vaak aanbevolen maar zelf ben ik nog enthousiaster over die van de Action. Nu denk je misschien dat kan toch niet wat zijn maar die reageren uitstekend. Overigens de zw test van daar ook. En ook nog voor een heel leuke prijs. Dacht 5 st voor 1,49 of 2,49



succes!!!
 
Bedankt babynella voor je reactie, dat geeft hoop! Bedankt voor je tip!! Heb nu van Clearblue, die zijn prijzig! Wel vandaag voor de eerste keer twee streepjes die op elkaar lijken, hopelijk morgen gewenste resultaat en dan nog eens kijken aan het eind of het gewerkt heeft.

Hoe ver ben je nu zelf? Gefeliciteerd in ieder geval!
 
Hoi Naomi, wij zitten nu in onze 2e ronde. Na 30 dagen 1e menstruatie gekregen dus heb nu ook ovulatietesten besteld van sensitest. Ik krijg ze vandaag in huis. Je leest op de site hele goede verhalen over die testen dus ben benieuwd! Jij heel veel succes!!
 
Hoi Sanniee,

Wat spannend! Wij zitten ook in de tweede ronde. Op 22 november gestopt met de pil en na 29 dagen kwam de 1e menstruatie. Ik zou vandaag in theorie eisprong moeten hebben, ben benieuwd wat de test aangeeft vanmiddag. Gisteren werd het tweede streepje al wel donkerder dan de twee dagen ervoor. Spannend! Ben erg benieuwd of het dan echt zo mag zijn..

Veel succes!
 
Oooh spannend dus mag je vanavond gaan klussen haha ik zit net op mn 2e menstruatie dag dus moet nog eventjes geduld hebben. Succes en doe even berichtje als het gelukt is ben heel benieuwd!!
 
Zeker spannend. De test liet vandaag een LH piek zien!! En nu pijn onder in mijn buik.. Hopelijk goed teken.  We gaan gewoon door met klussen en verder wachten tot de cyclus af is gelopen... Ik hou je op de hoogte! Jij ook veel succes!!
 
Wij hebben nu poging 6. Deze keer wel testen gebruikt, maar goed ook, ik blijk vel eerder in mijn cyclus mijn eisprong te hebben dan de tabellen zeggen waarmee je het kunt uitrekenen. Ik gebruik de sticks van Kruidvat , werken prima, kun je op plassen. Je krijgt er 7, vind ik ook een fijn aantal, dan kun je goed meten. Dit weekend twee dagen positieve testen! Vrijdag heeeeeel licht streepje en maandag ook, za en zo duidelijke dikke strepen, je ziet dus ook een beetje het verloop en een aankondiging kennelijk, handig! Hoop dat het nu wel raak gaat zijn!

succes! En laat je weten welke testen je gebruikt en of ze goed/fijn werken?
 
Terug
Bovenaan