Ovulatietesten

Spannend hoor.. Zes rondes, jeetje.. Wij zitten nog maar in ronde 2..  Hopelijk wordt dit een ronde met een positief einde!! Hier nog in de wachtweken, lichaam lijkt mij voor de gek te houden.. Spannend!

Ik heb ovulatietesten van Clearblue gebruikt, ook 7 en 1 zwangerschapstest, die laatste nog niet gebruikt.. Hopelijk dit weekend... ;) bij mij ook duidelijk te zien, eerste wat lichtere lijnen en daarna twee dagen duidelijk die LH piek.. Heb de eisprong ook gevoeld, flink kramp.. Nu wat vage symptomen, maar voor hetzelfde geld houdt mijn lichaam mij voor de gek. Clearblue is wel makkelijk in gebruik, maar wel prijzig in vergelijking tot andere.. Volgende ronde misschien ander merk proberen.

Succes Johanna!
 
Ik heb ze ook van Kruidvat gebruikt en daar was ik erg tevreden over. Hierdoor wisten we daadwerkelijk wanneer de eisprong plaatsvond en hebben we in die ronde ook een positieve zwangerschapstest gehad! Succes dames!
 
Hoi Meiden, ik ben sinds deze week ook aan het testen geslagen :) en terwijl hij gisteren nog niks noppes nada aangaf was er vandaag zowaar een duidelijke 2e streep!! Weliswaar niet zo donker als de controlestreep maar de eisprong is/komt er!! Nu flink aan het klussen geslagen en hopen op een goede afloop.



ik gebruik de dipsticks van sensitest ideaal!!
 
Wat fijn Mirjam! Hopelijk pakt het voor ons en de anderen ook zo uit ;)

Spannend Sanniee! Dat is een goed teken :) hier is het ook spannend.. Dit weekend, als de menstruatie wegblijft, testen!!!
 
Jaaa echt he!! Toch lees ik wel veel reacties op sensitest waarbij het de 1e keer gelijk raak was als ze eenmaal met ovulatietesten waren begonnen dus we duimen..



Hoop zoo voor je dat het raak is Naomi!! Hoelang ben je nu overtijd?
 
Ben benieuwd!! Ik hoop het zo, ook voor jullie!

Ik ben nu 1 dag over tijd, vanochtend dacht ik even menstruatiekramp te hebben, maar er is niets gekomen. Is anders dan normaal. Verder met vlagen misselijk, duizelig, en weinig eetlust.. Zondag is mijn wederhelft jarig, zou een mooi cadeau zijn ;) spannend!!!
 
Oooh jammer Naomi!! Wat kan je lichaam je dan toch voor de gek houden :(:( nieuwe ronden nieuwe kansen!!



wij gaan nu de wachtweken in.. De lh piek is weer weg dus 2 dagen goed geklust.. Afwachten is killing!!
 
Terug
Bovenaan