Ovulatietesten

Het wachten duurt echt lang inderdaad.. En vooral als je eigen lichaam je voor de gek houdt. Een ding is wel fijn en dat is dat ik nu kan zeggen dat ik een regelmatig cyclus heb. Op 22 november gestopt met de pil en dan nu de derde ronde in. Dat werkt in ieder geval al wel weer goed. Zien wat aankomende ronde gaat brengen.. Inderdaad, nieuwe ronde, nieuwe kansen :)

Jij heel veel succes met wachten, ik duim voor jullie!
 
Wat grappig mijn ex collega kapster had ook de naam naomi hihi

Maar ovulatietesten tja ik heb pcos die zijn dus als je pech hebt vals positief nat als ik een fijne moet aanraden is het toch zeker van de kruidvat.

Met de iui behandelingen moet je ook van die ovulatietesten gebruiken en dan moest ik ze van de apotheek pakken  (5 voor 26 euro belachelijk duur) dan koos ik toch voor kruidvat en ik kon natuurlijk dmv echo's zien of er een eitje groeide en dan klopte die wel altijd van de kruidvat.

Succes ik begin maandag weer :)



 
Bedankt voor de tip! Wij zitten nu in de derde ronde, vandaag begonnen met ovulatietesten van Sensitest. Handig en duidelijk in gebruik.

Succes!
 
Driemaal scheepsrecht dames! Ondertussen weet ik anderhalve week dat ik zwanger ben! Spannend  en een geweldig gevoel. Ik duim voor jullie!
 
Terug
Bovenaan