Ow wat ben ik slecht...

ja dat stofzuigen en dweilen weet wat... dat doe ik ook een aantal keer per dag!
ik heb twee katten en die zijn nu weer zo erg aan het verharen dan moet het wel... en ook al verharen ze niet ik blijf lekker stofzuigen en dweilen hoor!!

wij hebben ook twee katten en inderdaad, marijk,ze zijn weer lekker aan het verharen
en wij hebben donkere vloerbedekking dus ik moet hier ook 1/2 keer per dag stofzuigen.
marijke,hoe reageren jouw katten eigenlijk op senna????
die katten van ons die lopen weg van brian,die willen af en toe wel even komen kijken maar als die geluidjes gaat maken of huilen of hij beweegt ineens dan zijn ze weer een half uur weg,hahahaha

groetjes kim

Hier iedere dag stofzuigen en dweilen vanwege 3 katten en een grote hond.
Ramen wassen doe ik... eeuh, 1 of 2x per jaar of zo

groetjes,
Karin

Bij ons lag er een tijdje geleden een briefje in de bus.
Glazen wassen het hele huis voor elf euro.
Gelijk gebeld en nu worden ze elke maand gelapt.
wat een luxe hahah
groetjes Diana

He he, wat fijn om te lezen...... hier ook ongeveer 2x per jaar. Vind het een rotklusje....

Pfff ramen schoonmaken is het laatste wat ik doe in mijn huishouden. Ramen met plakhanden maak ik schoon, de buitenkant als ik eens zin heb (wat uiteraard zeer zelden is) of als de vieze ramen me echt irriteren wanneer de zon erop staat (dan zie je pas hoe vies ze zijn). Enne, het moet mooi weer zijn om ramen te lappen en ik ga dan eerlijk gezegd liever met mijn twee schatten wandelen en een kopje koffie drinken bij mijn schoonmoeder die een straat verder woont, dan de ramen poetsen met een kleuter erbij die overal aan wil zitten en een baby die zijn speeltjes telkens op de grond gooit en zeurt omdat ie het beu is in zijn buggy ...Haha!
Groetjes Cindy

Ramen wassen, wat is dat???  
De binnenkant van de ramen doe ik 4-5 keer per jaar ivm vette vingers enzo, de buitenkant.... Ach het is zo'n gedoe en zo'n rotklusje... 1-2 keer per jaar max, hoor!
Bovendien, zijn ze stralend schoon, dan weet ik zeker dat het binnen 24 uur gaat regenen en dan zit er weer gewoon zand en strepen op. Krijg altijd het gevoel dat ik me heb uitgesloofd voor niets.

Wanneer doen jullie dat dan? Ik weet dat mijn dochter niet veel slaapt, maar ik neem aan dat jullie kindjes ook geen uren slapen overdag.... zelfs nu ik nog veel thuis ben heb ik daar echt geen tijd voor hoor....ik ben echt al heel blij als ik alle wekelijkse taken klaar heb. Nou ben ik ook wel een pietje precies binnenshuis, maar dan nog....
4 keer per jaar voor de ramen is hier  heel normaal! Maar ik heb ook mijn tics, ik kook bv vrij uitgebreid elke dag.

Ik heb ook geen vaatwasser of droger, scheelt dat veel tijd in het huishouden? Ik ga nl. binnenkort weer werken maar houd wel erg van een net huis, en om die zaken te combineren overweeg ik de aanschaf van deze spullen.

Terug
Bovenaan