Ow wat ben ik slecht...

Een vaatwasser scheelt zoveel gedoe! Ik zou niet meer zonder willen. Dat vind ik dus een grote aanrader.

De droger gebruik ik in de zomer niet vaak, in de winter wel wat vaker.
's Zomers hang ik de was liever  buiten te drogen, dan ruikt het zo lekker fris .
Wij hebben zo'n wasmachine met ingebouwde droger, maar daar zou ik niet nog een keer voor kiezen. Als de droger aanstaat kan de wasmachine niet alvast weer aan, en er past minder in de trommel.

Ik ben helemaal geen huishoudelijk type, dus voor mij moet het allemaal zo gemakkelijk en  snel mogelijk

groetjes,
Karin

whhaaaa,  er bestaan dus  echt mensen die elke maand hun ramen lappen??!!! Of elke week zelfs!!!!! Wow, echt fantastisch. Hier gebeurt dat hooguit  2 keer per jaar. De ramen zien er meestal dan ook niet uit, haha!

Ramen lappen doe ik bijna niet aan. Errug he.
Er kwam hier een tijdje geleden een vriendin en die vroeg of ze me ergens mee kon helpen. Ik zei nee joh, doe nou lekker een bakkie drinken ( dat vind ik heel   heeel belangrijk bakkies drinken) en toen zei ze maar ik kan je ramen toch even zemen aan de buitenkant. toen keek ik en zag dat het wel heel erg nodig was. Oeps, ik heb het geloof ik de afgelopen 2 jaar niet meer gedaan. Sorry hoor, ik zie dat gewoon niet eens meer. Ik woon op een boerderij en het is hier altijd rommel en iedereen loopt in en uit dus ze nemen vanalles mee naar binnen. Tel daar nog een paar kinderen en huisdieren bij op en het cirkeltje is rond. Ik doe mijn best om de hygiene hoog te houden, dus stoffen, stofzuigen, de aanrecht en badkamer en wc gaan bij mij voor mijn ramen.

Ik denk dat een vaatwasser idd wel tijd besparend is. Een droger ook wel alleen als je niet thuis bent als hij klaar is en je was blijft er in zitten en wordt zo koud zeg maar dan moet je bijna wel alles strijken. Ik zou het best fijn vinden om wat buiten te kunnen drogen maar hier met de varkenslucht kan je het beter in de droger doen.
binnen drogen op een rek ofzo daar zie ik het nut   niet van in. Dat duurt me te lang en dan moet je weer zo vreselijk gaan ventileren om het vocht dat   uit je kleren komt weg te krijgen zeg maar.

groetjes irene

ik heb net men ramen gedaan binnen buiten boven en beneden en nu... regent het niet te geloven toch!!! Ik probeer 1 x in de maand mijn ramen te doen maar dat komt omdat ik helegrote ramen heb en me der anders aan irriteer hihi

hmmmmm 2 keer per jaar goed. En zo nu en dan doet mijn moeder het als ze het te vuil vindt hihihi. Oja, en een doek zo nu en dan, omdat de dochter met raamstiften op de ramen mag tekenen. (Superleuk: wij hebben voor en achter ramen van helemaal boven tot onder op kniehoogte en bijna even breed als de woonkamer zelf, dus ze kan me toch groooooote tekeningen maken!!)

ik heb een glazenwasser voor buiten boven/beneden
en binnen zie ik een vlekje dan doe ik ze boven minder dan beneden daar zit me dochtertje ook lekker elke keer aan dus die wel elke maand 1 x
gr marijke

Een droger en vaatwasser zijn echt ideaal. Scheelt je veel tijd en werk hoor. Echt de aankopen van de eeuw hier.

Terug
Bovenaan