oxepam

hoi allemaal,

omdat   ik   afentoe   moeilijk   kan   slapen   nam   ik   dus   een   halve   oxepam   in...
kan   dat   nu   ook   nog   denken   jullie met 5 weken   zwangerschap.

liefs   maagd

Ik weet niet wat er in de bijsluiter staat, maar het lijkt mij niet een geschikt middel om tijdens een zwangerschap te slikken. Ik zou het niet doen.

Maar vraag het bij je huisarts, of lees in de bijsluiter.

Miep

Hoi maagd,

Staat er niets in de bijsluiter over gebruik bij zwangerschap?
Ik ben altijd erg huiverig over medicijnen bij zwangerschap, maar weet niet of dit ook hiervoor geld. Zolang je niet weet wat het kwaad kan zou ik het niet doen. Overleg anders even met je dokter, die moet het iig weten.

Groetjes Linda

Ik zou dit middel absoluut niet slikken! Voor meer informatie raad ik je aan om medicijngebruik zwangerschap of oxazepam zwangerschap bij google in te tikken, dan heb je zo antwoord op je vraag.

Hoi,

Heb net even gekeken naar de bijsluiter van Oxazepam. Hij staat op internet bij www.hulpgids.nl. Je word niet echt vrolijk van wat je leest. Je kindje kan er schade van oplopen. Ik zou stoppen als ik jou was. Maar overleg in ieder geval met de arts die het voorgeschreven heeft. Oxazepam is een verslavend middel, en zal dus langzaam afgebouwd moeten worden. Misschien hebben ze iets anders voor je dat minder schadelijk is.
Succes!

Groetjes, Kat

Hai hai,

Ik heb laatst een nachtje ter observatie vanwege harde buiken in het ziekenhuis gelegen en toen heb ik er wel eentje gekregen. Of je zo regelmatig mag gebruiken, ik heb geen idee. Ik zou gewoon even navraag doen.

Nephele,

gelijk stoppen met die troep, het is zwaar verslavend en he tis een angst remmer en zeker geen slaapmiddel, ik zou er zeker niet zo lichtjes over denken hoor!!! ik werk in de zorg en wij geven die medicatie aan bewoners die erg agressief zijn!!!! die worden er heel suf van! dus stoppen, gewoon een beker warme melk nemen of een goed boek, leg je dr bij neer dat je niet kan slapen en dan lukt het vanzelf en anders maar niet...ik slaap zo vaak maar heel kort het went!

Ik ben het absoluut eens met de meiden die je het gebruik van oxazepam afraden!

Het is ontzettend verslavend, absoluut geen slaapmiddel, maar een rustgever. Het is de grootste rotzooi die er ooit op de markt gebracht is..
Ik heb tijdens mijn baan als verpleegkundige in een gevangenis zo ontzettend veel mensen gezien die oxazepam op de zwarte markt kopen en met doseringen van 3 x 50 mg of soms nog meer per dag functioneerden, maar zodra het afgebouwd werd waren het net kleine jongetjes die hun snoepjes in moesten leveren!

Zowiezo zou ik het gebruik van dergelijke middelen absoluut afraden, maar helemaal nu je een kindje draagt!

Terug
Bovenaan