paar dagen over tijd

A

Anoniem

Guest
ik ben nu een paar dagen over tijd ik heb nog geen test gedaan ik denk wacht nog een paar dagenvoor de zekerheid dus maandag ga ik testen ik heb wel veel last van veel plassen en begin van de week heb ik bij het plassen bij het afvegen alleen wat licht roze bloed en daar is het bij gebleven
mijn temperatuur blijft rond de 37 verder afentoe wat misselijkheidvlagen en wat lichte steekjes onder inde buik vorige week effe een flinke steek in de buik maar daar bleef het bij wat denken julie zou ik dan toch zwanger zijn ben dan toch weer bang voor de teleurstelling maar als het zo is dan is het zo we zijn nu met de 4e ronde bezig dus vandaar  

Hoi Bambi,

Als je temp nog altijd hoog is word je nog niet ongi, pas op de dag die ie 's ochtends laag is word je dat. Alle verschijnselen klinken aannemelijk, maar ja je weet nooit,  maar om het zekere voor het onzekere te nemen zou ik er gewoon een testje tegenaan gooien.

Succes ermee en laten we hopen dat voor jullie die mooie tijd aanbreekt.

Groetjes,

Tammy

Hoi,

Ik ben nu ook een paar dagen over tijd en vind het nu ook erg spannend worden. afgelopen Dinsdag was mijn nod dag. Of mijn cyclus is deze keer langer of ik ben zwanger! Ik hoop het laatste. Ik ben de laatste tijd wel veel moe en ik eet mee als anders. En ik  moet de laatste tijd veel naar de wc.  Ze zeggen ook dat je vaak misselijk bent, maar dat heb ik niet. Herken jij hier iets in. Ik hoop dat het voor ons allebei positief uitpakt.

Dikke knuffel!  
Marian

Hoi hoi

Ik ben nieuw hier dus zal me in het kort even voorstellen.
Ik ben berber Prins en ben 26 mei getrouwd. Ik ben nu sinds een maand van de pil af en officieel had ik afgelopen weekend ongesteld moeten worden.
Maar nog steeds ben ik dat niet. Gister midddag heb ik een test gekocht en gelijk gedaan natuurlijk, Had beter kunnen wachten tot vanmorgen, ook omdat ik best veel water drink. Maar ok, Ik had zo n test met roze stipjes. In het midden verscheen na een aantal minuten een heeeel licht roze stipje. VOlgens de test ben je dan zwanger (ook als het heel licht rose is). Maar ik ben bang dat ik zo lang heb zitten staren naar dat ding dat ik gewoon een rose stipje zag.
Ik weet het dus gewoon niet. Wel moet ik vaak plassen en ben ik savonds snel moe, ook al werk ik de laatste tijd niet veel.
Of is mijn lichaam gewoon aan het ontpillen? ben een kleine 2 jaar aan de pil geweest.
En maakt het wat uit welke test je koopt? Of is die van de etos net zo goed als zon duurdere test?
alvast bedankt!

quote: bambi schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2006 23:52:02'));

ik ben nu een paar dagen over tijd ik heb nog geen test gedaan ik denk wacht nog een paar dagenvoor de zekerheid dus maandag ga ik testen ik heb wel veel last van veel plassen en begin van de week heb ik bij het plassen bij het afvegen alleen wat licht roze bloed en daar is het bij gebleven
mijn temperatuur blijft rond de 37 verder afentoe wat misselijkheidvlagen en wat lichte steekjes onder inde buik vorige week effe een flinke steek in de buik maar daar bleef het bij wat denken julie zou ik dan toch zwanger zijn ben dan toch weer bang voor de teleurstelling maar als het zo is dan is het zo we zijn nu met de 4e ronde bezig dus vandaar    

Dag Bambi,

Wat spannend voor je. Ik weet ook niet zo goed hoe het  zit met die  temperatuur. Ik ben nu twee maanden aan het temperaturen en  na mijn eisprong hangt mijn temperatuur boven de 36,5 (36,9 / 36,7 / 36.8 /  36,9 / 36,6 / 36,7). Voor  mijn  eisprong heb ik meestal rond de 36,2, maar ook wel  36,0).
Ik ben nu vanaf vorig jaar april bezig om zwanger te raken (van mijn tweede) en heb in januari een MK gehad (voor mijn 1e kind al 3 MK's gehad). Ik ben nu op dag 39 en twijfel of ik zwanger ben. Ik weet wel dat je dan moet testen, maar ik heb al zo vaak getest en gedacht dat ik dan zwanger was, wat niet zo bleek te zijn (ik heb last van missed abortions, dan is de vrucht heel jong al gestopt met ontwikkelen, maar stoot mijn lichaam het veel te laat af).
Hoe is jouw temperatuur voor je eisprong?   Heb je al kinderen?

Kent iemand het gevoel dat je een band om je buik voelt (ter hoogte van je darmen? Het is net of mijn darmen ontzettend rommelen en of ik heel erg naar de wc moet, maar dat is niet zo. Verder heb ik  hele gevoelige borsten en  af en toe last van mijn onderrug, maar ja ik weet wel dat het er op lijkt, maar ben bang voor een nieuwe teleurstelling.  
Ken jij dit of iemand anders  dit?

gr Sandra

nog vergeten te zeggen dat ik nu op dag 16 zit (ongeveer) na de eisprong.

Ik lijk wel een nitwit, maar de eisprong is toch als je temp omhoog gaat en dan verder omhoog gaat? Of blijft hij nog een dag op dezelfde temp en gaat dan omhoog?

Kan iemand mij dit verder uitleggen??

gr Sandra

voor mijn eisprong zat mijn temp rond 37.0 37.1 37.3
maar na mijn eisprong dus rond mijn ong 36.5 36.7 en `s avonds 37.0
normaal na mijn  ongi  is het altijd 36.1 36.2
dus toch een groot verschil
maar ik ben tot nu toe nog niet ongesteld geworden ook geen beetje alleen vandeweek licht roze afscheiding bij het afvegen
ik heb een soort druk op mijn blaas dus ik moet veel plassen
en lichte krampe onder in de buik en in de lies
dus het kan zzijn   dat het aan het innestellen is en dan kan ik volgende week testen    
herkent iemandt het het en zo ja was je zwanger of niet

quote: bambi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 11:45:09'));

voor mijn eisprong zat mijn temp rond 37.0 37.1 37.3
maar na mijn eisprong dus rond mijn ong 36.5 36.7 en `s avonds 37.0
normaal na mijn  ongi  is het altijd 36.1 36.2
dus toch een groot verschil
maar ik ben tot nu toe nog niet ongesteld geworden ook geen beetje alleen vandeweek licht roze afscheiding bij het afvegen
ik heb een soort druk op mijn blaas dus ik moet veel plassen
en lichte krampe onder in de buik en in de lies
dus het kan zzijn   dat het aan het innestellen is en dan kan ik volgende week testen    
herkent iemandt het het en zo ja was je zwanger of niet

Dag Bambi,

als ik enige afscheiding kreeg in het verleden was ik nooit zwanger. Ik wil je niet meteen in de grond duwen, want iedereen is anders. Wel heb ik ook steken in mijn lies gehad als ik zwanger was (dat noemde mijn verloskundige bij mijn zwangerschap van mijn eerste bandenpijn). Wanneer moest jij ongesteld worden?
gr Sandra

Terug
Bovenaan