paar dagen over tijd

Ha Berber! gefeliciteerd hoor!!!!! prachtig hè! zo n wonder in je buik??geniet ervan hoor!!!
liefs en een knuffel... Em

hoi bambi

heb je al een test gedaan? Hoop dat het goed uitpakt voor je.

Groetjes Berber

quote: bprins reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2006 11:24:38'));

hoi hoi,

Bedankt voor de leuke reacties.   Iedereen die zwanger is: geniet er ook van.
Ik durf het eigenlijk nog niet te geloven dus wil eerst zekerheid van een dokter. Hoe weet je nu ongeveer hoe lang je zwanger kan zijn dan? Ik ben nu een dikke week overtijd, dat weet ik wel. En mijn vruchtbare periode was rond 24 juli. ( haha, de dag dat mijn man en ik elkaar 2 jaar kenden).

Ik zal vandaag een dokter zoeken. Lijkt me wel handig.

Hoi Berber,

Ik ben op 3/7 voor het laatst ongest geworden dus dat zou 6 weken zijn, maar ja ik heb rond 22-24 juli mijn ei gehad en houd het maar op 1e helft april. Echt defnitief hoor je het bij je eerste echo. Ik moet  over 3 weken al heen! Wij zijn dus allebei nu 5 weken zwanger.

gr Sandra

Hoi Berber,
Te gek dat je ook zwanger bent..Echt een  ongelofelijk gevoel he....
Hopelijk heb je een gezonde en goede tijd.
Voel je al iets in je lijf veranderen?
Of kwaaltjes?
Ik ben nu 5 wk en 4dg, en voel me top.
Wel wat rare afscheiding, maar goed...hoort er soms bij geloof ik.
Groet en heel veel succes..R

hoi RW.

Ik ben de laatste weken wat sneller moe en gevoelige tepels. voor de rest voel ik nog weinig. Ik had een aantal weken geleden wel wat ongesteldheidachtige pijnen in mijn buik, maar nu niet meer. Ik heb ook geen idee hoe lang ik al zwanger ben omdat ik niet ongesteld ben geweest na het stoppen van de pil.
Afwachten dus maar.
Je bent dus eind maart, begin april uitgerekend?

Liefs berber

Hoi sandra

Ik heb mijn laatste ongesteldheid gehad op 10 juli. Dat was dan de eerste dag he.
Volgens berekeningen op internet had ik dan de 24 ste mijn eisprong. De dag dat mijn man en ik elkaar 2 jaar kenden. (dat zou wat zijn, haha)
Leuk al die mensen hier die met hetzelfde bezig zijn en zoveel vragen hebben.
Jij hebt verder ook nergens last van, behalve de afscheiding?

Liefs berber

Terug
Bovenaan