Pampers of Kruidvatluiers..?

Even een luiervraagje:

Ik heb vanaf de geboorte Kruidvatluiers gebruikt voor Rosalie. Ze is nu de newbornmaat bijna ontgroeid. Nu wilde ik Pampers uitproberen en dan gelijk naar maat 2, maar die blijken dus echt nog veel te groot te zijn! Klopt het dat Pampers groot vallen? Niet dat ik morgen maat 1 Pampers koop en dat die dan alsnog te klein zijn...?! Sowieso ben ik ook benieuwd welke luiers jullie gebruiken?
 
Gebruik de luiers van kruidvat. heb nu maat 2 mini.
Berber is nu 8 weken oud.
Mij bevallen de luiers erg goed en natuurlijk een prima prijskaartje.
 
IK heb van het begin al pamper. En die vallen iets groot uit. Maar werken zeer lekker met Riley. Riley is nu 8weken.. En ik blijf pamper gebruiken..
 
Ik gebruik nog pampers maatje 1. Heb voor de bevalling al een giga hoeveelheid ingeslagen, want had allemaal kortingsbonnen. Maar heb ook nog een pak van kruidvat liggen en wil die ook even proberen (vlg mij maat 2).
Maar ik blijf toch wel bij pampers denk ik, want die zijn altjd wel ergens in de aanbieding!
 
Hier een sept. mama, ik had eerst ook pampers en toen ik maatje 2 ging gebruiken waren deze ook te groot terwijl maatje 2 van de kruidvat perfect past. Ik ben dus ook kruidvat blijven gebruiken, deze zijn zonder aanbieding even duur als pampers met aanbieding dus voor t geld maakt het niet uit :) en soms zijn de kruidvat luiers ook in de aanbieding!
 
Kruidvatluiers zijn idd lekker goedkoop en ze werken prima! Maar voor de dunne bvpoep wilde ik toch Pampers eens proberen. Maat 1 van Pampers past ze nog prima, blijkt nu :). En de spuitluier die ze vanmiddag produceerde bleef prima binnen de luier dus ik ben ook erg tevreden over Pampers :).
 
Ik gebruik voor 's nachts Pampers en overdag de luiers van de Aldi. Heb nog 3 kids in de luiers, hahaha.

De Kruidvatluiers lekten door bij 2 van mijn kids, dus die koop ik niet meer.
 
Terug
Bovenaan