Pampers of Kruidvatluiers..?

ik heb gewoon de pampers. Als je kijkt in de folders zijn de altijd wel ergens in de aanbieding en dan maakt het niet zoveel meer uit met de kruidvat luiers. Ik heb kruidvat geprobeerd maar die zitten bij hem niet. Nu heb ik pampers nr 2 maar mijn schoonouders hebben ook inkopen gedaan bij de makro en pampers meegenomen. 4 DOZEN met in elke doos 3 pakken. Gelukkig nr 3 want als dat allemaal nr 2 was geweest had ik er niet veel aan gehad
 
Ik gebruik ook pampers maatje 2.
Alexandre weegt nu 5 kg maar zit wel strak bij zijn beentjes.
Maar heb nu Huggies gekocht om te proberen er zit een flapje van achter dat met een spuitluier het moet tegen houden.
Dus ben benieuwd.
 
Op www.watkostenluiers.nl kan je je aanmelden voor een mail die je 1x in de week krijgt.
Daarop staan alle luiers en doekjes aanbiedingen van die week, van verschillende merken luiers en doekjes. Dan hoef je zelf niet alle folders door te spitten. Vind het zelf ideaal.

Groetjes Redaro (mama juni 2009 en december 2011)
 
Haha dat had ik ook al, dat plasalarm..... waardeloos!
Hier gebruik ik kruidvat luiers en aldi luiers... die laatste vallen een beetje groter uit maar bevallen verder super!
 
Hi hier een julimama,
De luiers van het merk bumblies (Deka,Vomar, Dirk van der Broek etc) lijken sprekend op de pampers en zijn een stuk goedkoper. Ik gebruik overdag bumblies en 's nachts pampers die ik in de uitverkoop koop. Bumblies vallen wel kleiner net zoals de kruidvat luisers die ik ook eerder heb geprobeerd. En ook ik had het plasalarm probleem met de kruidvat luiers...Maargoed bumblies zijn dus het proberen waard.
 
Hallo allemaal,
Wij gebruiken twee soorten, die van de kruitvat en hydrofiele luiers. Deze bevallen ons allebeide prima. De luiers van het Kruidvat zijn kwalitatief goed maar snel verzadigd, maar scheelt aardig wat met pampers.De hydrofiele luiers zijn makkelijk te hergebruiken en voor het afdrogen van de kleine. (en later ook goed als poetsdoek)
Ik kwam laatst op de website hydrofielieleluiers.nl misschien heb je er wat aan.
 
Terug
Bovenaan