Pampers!

A

Anoniem

Guest
Vast hebben mensen hier ervaring met Pampers (het merk dan ;))!

Heb nu 3 pakjes aangeschaft, om alvast een kleine voorraad aan te gaan leggen, ivm de aanbiedingen!

Heb nu 1 pak maat 1 (tot 5 kg) en 2 pakken maat 2 (tot 6 kg)!

Zijn de luiers verder oke? Geen makkelijke lekkages bij de juiste maat en geen luieruitslag?

Hoe lang doet een kleine +/- met 1 maat?

hoi suzannetje

ik heb een dochterje van 2 en heb bij haar verschillende merken uit getest , maar ik blijf ij pampers die zijn gewoon kwa pas vorm en het minste lekkage
dat is mijn ervaring met pampers ik zou voor de tweede ook zo weer alleen maar pampers kopen

ik hoop dat je er wat aan hebt

groetjes lydia25

Ik zweer ook bij de originele Pampers. Andere merken had ik lekkages, maar ieder heeft daar volgens mij zijn eigen mening over. Mijn 3 kids hebben alle 3 pampers gedragen en nr 4 gaat dit ook krijgen. Ik kocht wel alleen pampers in de aanbieding, maar als je een voorraad aanlegt, dan kun je weer vooruit tot de volgende aanbieding. Er is ook een website van aanbiedingen van luiermerken.
Groetjes..

Hoi,
Ik gebruik vrijwel alleen maar pampers, af en toe kruitvat, zijn ook goed.
De newborn hebben een handig dingetje voorop dat je kan zien of de kleine baby geplast heeft, hoef je niet steeds te voelen.... Maat 1 heb ik een week of 4 gebruikt )meer pakken nodig dus!' en daarna een tijdje maat 2, maar ze zitten vrij dicht op elkaar, dus je moet gewoon kijken wat je bevalt. Luiers gaan er wel heel snel doorheen hoor op het begin, wel een stuk of 8 per dag minimaal. Succes.
Maaike

Bij mijn ventje waren de pampers in het begin behoorlijk aan de grote kant! Ik heb toen de premature luiertjes van Kruidvat gebruikt, die bevielen erg goed! Toen hij eenmaal in de Pampers pastte na een week of 5-6 zijn we eigenlijk bij Pampers gebleven, die zaten het beste en kreeg hij ook geen uitslag van, later nog eens Kruidvat luiers geprobeerd, toen hij telkens binnen 2 uur zijn broek volpoepte :-s toen kreeg hij dus uitslag.
Ik koop ze eigenlijk telkens in de aanbieding dan vallen ze best mee qua prijs.
Ons zoontje was 2800 gr en 49cm en heeft tot een maand of 2 met maat 1 gedaan geloof ik... Maar dat is per kind verschillend!
Hou er wel rekening mee dat je de eerste tijd zo'n 8 luiers per dag nodig hebt dus dat vliegt er aardig door!

Hoi Suzannetje,

Mijn zoontje is inmiddels al 4. Ik heb verschillende merken geprobeerd, maar mijn ervaring is dat er niks boven Pampers gaat. Ze hebben een goed absorberend vermogen. Mijn zoontje heeft geen last van luieruitslag. Ze zijn in aanschaf misschien duurder dan andere merken, maar ik heb het er wel voor over. Trouwens drogisterijen en supermarkten hebben regelmatig aanbiedingen van Pamper (3 halen, 2 betalen) en dan valt het op zich wel mee. Experimenteer zelf met verschillende merken en ik denk dat je zelf dan ook tot de conclusie komt dat Pampers de betere luiers zijn.

Succes.

Gr. Angie

onze jongste was met een week of 2 al uit maat 1... maar die was dan ook 4700 gram bij zijn geboorte ;-)
De middelste heeft veel langer in die maat gezeten in elk geval.

Bij de jongste tevreden pamper gebruiker... bij de oudste in eerste instantie pampers en later kruidvat, die kreeg dus wel luieruitslag van de pampers. Bij de middelste huggies en later Etos, die paste niet goed in pampers en nu bij de jongste zit heel veel net niet goed en pampers het beste en geen enkel probleem met luieruitslag die hij dan wel weer krijgt van die van de C1000 bijv.

Eigenlijk een antwoord waar je niet al teveel aan hebt, behalve dan misschien: het hangt straks gewoon heel erg van je kindje af!

? zie mijn eigen reactie niet? Evenals de andere 5....

Terug
Bovenaan