Pampers!

maat 1 heeft die van mij ongeveer een week of 3 ingepast :p toen moesten we over op maat 2. Toen mn zoontje trouwens klein was heb ik trouwens de hele tijd kruitvatluiers gebruikt! Die zijn super (en super goedkoop) Nu hij wat langer met een luier doet (vanaf een maand of 9) volstaat de kruitvat hier niet meer en kregen we wat lekkage, dus overgegaan op de pampers, en daar doet hij het al een maand of 6 heel goed op (moet er wel bijzeggen dat ik een vrij grote baby had van ruim 9 pond, de gemiddelde baby zal waarschijnlijk wat langer in maat 1 zitten)

Liefs

hey ik zelf heb 3 pakken pampers maat 1 gekocht dat gaat wel op mijn eerste heeft toch wel anderhalve maand maat 1 gehad ze vliegen erdoor heen haha maar de pampers op zich zijn super alleen als ze de nacht over zijn (12 uur) dan zijn ze een beetje vochtig s`ochtens dus heb ik voor als ze de nacht over is c1000 merk die zijn ook super

liefs black

toen mijn dochtertje geboren werd had ik eigenlijk altijd goedkope merken. heb verschillende merken uitgeprobeerd. toen de pampers in de aanbieding kwamen heb ik ook deze geprobeerd maar ik moet zeggen dat ik tussen kruitvat eigen merk en pampers geen verschil merk. (op de prijs na dan!)
beide zijn ze heel goed! goede pasvorm, geen lekkage snachts enz.
hoelang een kindje met 1 maat doet is verschillend aan hoe snel t kindje groeit.
in het begin is dat heel snel. koop ook weinig tegelijk in voor de pasgeborne. hoe groter ze worden, hoe langer je met 1 maat doet.

groetjes, do

Prima merk, maar relatief duur. En zelf vind ik het vies voelen als de luier vol wordt. Het stofje voelt vrij dun. Maar lekker doet het echt niet. Het kan wel scheuren als je een luier richting luieremmer gooit en je mist..... En dat wil je echt niet, haha.

Verder gebruikte ik na de kraamtijd eerst kruidvatluiers, omdat die iets smaller zijn en daardoor minder lekte. Maar na een paar maanden pasten die van de etos juist weer beter. en die heeft een leuke spaaractie.
mijn kleuter slaapt ondertussen weer in de kruidvat nachtbroekjes, omdat die weer het beste bevallen.

Kortom: lekker uitproberen. Het komt niet zo nauw. Luieruitslag kregen ze bij alle luiers zelden, maar soms gewoon toch. Wat preventief het beste helpt tegen luieruitslag is vaak verschonen, zeker ontlasting!

Hoi.

Voor echt de new born vond ik kruidvat beter voor de spuitpoep luiers die je als je borstvoeding geeft beter.

Maar zodra ze ouder worden ben ik ook helemaal blij met de pampers. Mijn zoon die volgende maand 3 wordt heeft nog gewoon pampers aan. Vooral omdat die het beste aborberen das voor de nacht gewoon beter.

Je kan idd beter niet te veel kopen in maat 1, ze gaan snel over in maat 2. Ik heb nu 4 pakken staan maar denk al dat dat te veel is... (oeps) maat 2 kun je dan wel alvast kopen.

Voor mijn zoon heb ik nu nog 10 pakken maat 5 staan, gelukkig komt er nu nog eentje aan maar kon zomaar zijn dat hij zo besluit om zindelijk te worden. Maar goed een aanbieding moet je pakken en inslaan! Ik had eerder wel meer dan 35 pakken staan... ja als ze 5 euro per pak zijn laat ik ze niet liggen.

oke supergoed! ben ervan overtuigd dat pampers prima zijn! inmiddels hebben we 6 pakken gekocht, waarvan 5 pakken in maat 2! Maat 1 kopen we wel bij wanneer het nodig blijkt! Etos had een leuke aanbieding, 3 halen, 2 betalen!

hallo,

Mocht je luiers over houden dan weet ik uit ervaring dat ze er bij jeugdzorg of pleegzorg erg blij mee zijn. Als een kindje uit huis gehaald word dan geberud het vaker dat er bijna geen luiers zijn. Ik doe dit ook met andere dingen waar je van overhoud zoals babymelk of pap zolang het goed is kunnen ze er wat mee. Weet niet of dit in iedere regio zo is maar in het zuiden van limburg in elk geval wel. Ik weet dit omdat wij zelf een pleegkindje hebben.

groetjes nancy

Terug
Bovenaan