paniekaanval of foute neusspray?

@too-shy;
Ik zou toch even langs de huisarts gaan voor een gesprek als je zo'n last hebt.
xylimetazoline kan dan misschien weeën opwekken, maar er zijn nog veel meer soorten neusspray's die je onder begeleiding wel mag gebruiken voor een korte periode.

Sterkte er mee.

Gr. Tamara.
 
@too-shy;
Ik zou toch even langs de huisarts gaan voor een gesprek als je zo'n last hebt.
xylimetazoline kan dan misschien weeën opwekken, maar er zijn nog veel meer soorten neusspray's die je onder begeleiding wel mag gebruiken voor een korte periode.

Sterkte er mee.

Gr. Tamara.
 
Lief dat jullie allemaal zo mee-denken/meeleven!

@sweet wicca, ik heb niet zo,n lekkere band met mijn huisarts, dus zou met zoiets er niet snel heen gaan, als het te erg wordt, onderneem ik wel actie hoor,maar het is nu nog onder controle.

@mamatamara, je hebt gelijk, het enige advies van de HA was de Otravin baby-neusspray, maar ik heb goede ervaringen met mijn apotheek, dus ga met hen wel het e.e.a. uitpluizen,

liefs,
 
Hoi,
Ik ben vaak verkouden en normaal neem ik ook van alles. (neusspray, pijnstillers, hoestdrank).
Maar nu ik zwanger ben gebruik ik gewoon een zoutoplossing (kinderneusspray
) en leg is 's nachts een doormidden gesneden ui naast mijn bed. Het is een ouderwets middeltje, maar waarom niet gebruiken als het werkt!
Ik baal er soms wel van dat ik me langer beroerd voel door een verkoudheid. Maar als ik dan denk aan dat mooie wondertje dat in me groeit heb ik het er zeker allemaal voor over!

@ Too-shy: Ik hoop dat je snel een oplossing vindt voor je verkoudheid, maar vooral ookvoor je paniek aanvallen! Dat lijkt me niet alleen lastig als je zwanger bent, maar ook als je kindje is geboren. Een relexte moeder is niet alleen fijn voor hem/haar, maar vast ook voor jezelf.
 
Terug
Bovenaan