Paracetamol (zetpil)

Als mijn zoon alleen verkouden is (geen hoge koorts) ga ik hem zeker geen zetpil geven om zélf 's nachts te kunnen slapen! Hij zal toch weerstand moeten opbouwen, en als mij dat een paar slapeloze nachten kost 'so be it'
 
niet elke nacht gebruiken hoor, dat is volgens mij niet goed. En tjsa je wist van te voren dat er kans in zit dat je af en toe 's nachts je bed uit moet.

Ik gebruik babyLUUF, zodat ze vrij kan blijven ademen en het werkt prima....Of een ui doet ook wonderen op zijn kamertje.
 
he wat zijn we weer lekker aan het oordelen zeg. Allemaal bikkels die zonder te verblikken of verblozen hele nachten rondlopen met hun kind. Nou ik begrijp het wel als je daar niet zo'n trek in hebt. Alleen is het inderdaad niet goed om je kind meerdere nachten achter elkaar paracetamol te geven, helaas zul je dan inderdaad andere manieren moeten vinden om het leed voor je kind en dus ook jezelf te verzachten. Maar laten we nou alsjeblieft niet met z'n allen gaan doen alsof we dit fluitend vol moederliefde doen want het is gewoon slopend!
 
Nou ik geef hem inderdaad geen zetpil om zelf te kunnen slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar voor hemzelf is het prettiger maar sommige van jullie bedankt voor het advies en de reactie van anoniem 21-10 wat ben jij een zielig figuur denk maar na voordat je wat schrijft Bekijk het maar
 
Wat mij irriteert joyce is dat jij dingen brengt alsof ze zo zijn !!
"Inderdaad geen zetpillietje uit voorzorg " alleen als het nodig is zeg jij......
Nou ik doe het uit voorzorg en niet als de temp al 39 is !! moet ie eerst een uur huilen ??
Ik weet dat mijn kleine last heeft van zijn prik en dan geef ik hem een zetpilletje, kan helemaal geen kwaad hoor !!
Zo lang je het bij een of een half houdt ( ook uit voorzorg )

Ik wordt eerlijk gezegd een beetje moe van je, je bedoeld het ws goed, maar jij geeft geen advies, jij brengt het alsof het zo is en daar kun je mensen wel mee verwarren hoor !

Groeten Sandy
 
Vindt ik ook hoor al die zeikerige moeders die zich voordoen alsof ze alles aan kunnen, en oooooh wat ben jij slecht als je een paracetamol geeft
Belachelijke types zeg.
bah ga iemand anders afzeiken
Ik ga er van uit dat de moeder die de vraag stelt een goede moeder is.
En ze weet heus wel waar ze aan begonnen is, daar hoeft ze niet meteen over afgemaakt te worden.
of ze nu wel of niet een paracetamol geeft
En weet je toen ik de vraag las dacht ik meteen : nou daar gaan we, ben benieuwd welke mutsen en nu weer opstaan om te gaan oordelen....

Klopt ook nog............
 
Terug
Bovenaan