PARAGNOST zegt dat ik zwanger ben.......?????

He dames
Hoe is het in zwanger(worden) land. Hier gaat het izijn gangetje, na zes dagen over tijd geweest te zijn en toen heel vreemd ongi en twee negatieve testen heb ik gesmsd met een paragnost deze zei dat ik zwanger was, maar dat ik wel moest uitkijken dat het mis kan gaan.
Toen heb ik met diezelfde lijn gebeld en toen zei degen ook dat ik zwanger ben. Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest en heb bij haar een test gedaan Negatief .....hoe kan het ook anders..... Toen kwam ik thuis en heb ik nogmaals een paragnost van die lijn gebeld (een man dit keer) deze zei dat ook dat ik zwanger ben en dat het niet fout zal gaan.Hij was heldervoelend/ziend.
Dit vond ik erg indrukwekkend,maar de testen zijn nog steeds negatief .... Wat zal ik nu doen( voel me trouwens nog steeds zwanger hoor en voel me ook erg gesterkt in dit gevoel nu. (mijn moeder ging ook altijd naar de paragnosten en omdat ik na die testen gedaan te hebben nog steeds intuitief voelde dat ik zwanger ben, heb ik op deze manier het bekeken (laten bekijken). En hun bevestigen mijn vermoeden.
Toch wel fijn ,maar goed echt bewijs heb ik niet, mijn vriend gelooft er niet in dus die heeft zoiets van ik w8 lekker af, maar ik ben helemaal happy.
Wat nu!!!????

Grz Ber

Kan je geen HGC test laten doen bij de HA? Ik heb al meerdere verhalen gelezen op dit forum dat er meiden zijn waar dit wat langzaam omhoog komt en dus negatief testen...

Wachten kan je  natuurlijk ook doen,  uiteindelijk worden die testen wel positief als je zwanger bent!

Succes!

Nicky

Hoi Nicky,

Bedankt voor je reactie:
Ik heb al een bloedtest voorgesteld, maar ze zegggen alledrie (mijn huisarts zit in een maatschap) dat die testen zo betrouwbaar zijn (persoonlijk vind ik naar aanleiding van alle verhalen hier dat dat niet altijd zo is ....)
Dus vandaar dat ik dus paragnost heb gesmsd en twee keer heb gebeld.
Maar ja en dan zeg je dat tegen je huisarts en dan krijg je te horen dat zijn allemaal verhalen moet je niet naar luisteren.... ( fijn hoor ,maar het levende bewijs hebben die mensen toch in hun buik. Die testen zijn o zo betrouwbaar n.......... niet dus....
Maar goed joh ik zie het wel wacht wel tot mijn volgende menstruatie en dan zien we het wel.

Grz Ber

Hallo,

Ik wil je geen valse hoop gegeven
maar bij me 1e zwangerschap
had ik ook pas met 12 weken een
positieve test ik maakte ook te weining
hcg aan en meerdere keren bij de ha geweest
omdat ik zo was en door de pil heen
zwanger ben geraakt.Ik heb al die tijd gevoeld
dat ik zwanger was en niemand wilde me geloven.
Een paar testen bij de ha gehad en die waren neg
dus niet zwanger zei de ha maar ik zei ik voel me zo
zwanger en ik was alleen moe.Werd ik weer naar huis gestuurd.
Toen werd ik weer niet ongi en ben ik weer naar de ha geweest
ik zei tegen hem nu wil ik weten wat er is en ik wil anders door
verwezen worden.Maar het hoefde niet de test was positief dus.
Maar toen was ik al bijna 12 weken zwanger toen zei ik zie nou
wel ik heb wel gelijk gehad en me gevoel was toch goed!!!

Ik wil je geen   valse hoop gegeven maar het kan nog wel hoor.
Wij willen ook aan een 2e beginnen in sept maar ik ben weer
bang voor de neg testen maar als ik ook maar iets voel dat ik
zwanger mag zijn trek aan de bel bij de ha.

Groetjes Belinda

Hoi Belinda,

Jij weet wat ik bedoel , ik heb het inderdaad ook al vaker gelezen op het forum, dus ik w8 "rustig "af ...
Maar ben wel heel nieuwsgierig of ik inderdaad wel zwanger ben idd....
Hoop het zo he ... Wil heel graag een kindje,maar we hadden juist twee maanden geleden besloten om het niet meer gedwongen te doen , gewoon op zijn beloop laten dus..WE zijn nl al 17 maande bezig dit zou de 18 ronde zijn,.. dus tja dan wordt het op een gegeven moment wel tijd... we worden er natuurlijk ook niet jonger op he ..
Maar goed thnx voor je reactie he ...
Grz Ber

he jarber,,

hoe is het met je?
Ik las je verhalen over die paragnosten en ben inmiddels erg nieuwschierig geworden of die paragnosten nu gelijk hadden of niet??

hoop iets van je te horen?

liefs kleintje

Hoi hoi kleintje82,

hoe is het met jou?
Tot op heden is er nog niets veranderd, ben vorige keer heel vreemd ongi geworden.Echt heel raar ...maar goed ik voelde intuitief dat ik zwanger was, zelfs naar de dokter geweest, had daar ook een negatieve test, maar otch bleef ik het maar voelen , nu ook nog steeds, dus heb ik daarna nog een keer een paragnost gebeld en die zei dus dat ik minimaal 2 maanden zwanger moest zijn anders kon hij het niet "zien".
En nu ben ik dus aan het afwachten , maar de symptomen liegen er niet om hoor ...
hihihihihihi. Vaag is dat he.....?????
Maar goed leuk dat je weer een keer hebt gereageerd...... Grz ik hou je zeker op de hoogte hoor, moet als het goed is volgende week onig worden ...Als ik mijn oude cyclus aanhou is het 30 juli (voor dat ik 6 dagen over tijd was) en als ik de laatste cyclus aanhoudt is het 5 augustus...Dus afwachten maar he en flink duimen....
GRZ Ber

Ik wil niet lullig doen hoor, maar als de test negatief is en je word ongesteld dan lijkt het mij heel duidelijk dat je niet zwanger bent.
Die sms lijn is  m.i. gewoon dikke handel.

Terug
Bovenaan