Hoi dames
Ook ik wil even reageren.
Ik loop nu al meer dan 2 jaar rond op het forum, maar ik heb nog nooit zo`n ongezellig forum meegemaakt als nu.
Ook ik erger me aan al die berichtjes over pendelen en paragnosten, natuurlijk kan iemand zich daar goed bij voelen( ik heb het nu over een paragnost) maar dat pendelen snap ik niet hoor, dat is iemand alleen maar valse hoop geven.
En waarom ik dat zeg?
Omdat ik het zelf meegemaakt heb!
Toen ik 19 jaar was heb ik me laten pendelen en daar kwam toen niks uit.
Volgens de gene die mij pendelde mocht ik er van uitgaan dat ik geen kinderen zou krijgen.
Daar sta je dan met je 19 jaar en een grote kinderwens voor in de toekomst.
2 jaar later besloten mijn vriend en ik het toch te proberen, en wat denk je?
Binnen 4 maanden zwanger.
Al dat verdriet was er dus voor niks geweest.
Mijn dochter was denk ik een half jaar oud toen er hier over pendelen werd begonnen, dat is nu bijna 1,5 jaar geleden.
Ik heb me door 3 (!!) verschillende meiden laten pendelen, kijken wat er nu uit zou komen.
Ik heb 3 verschillende antwoorden gehad.
En geen 1 klopte!
Ik ben nu weer zwanger en dit keer is het in 1x gebeurd, was niet echt de bedoeling.
Als iemand zegt dit en dit komt er uit, ga je toch hopen dat het zo is, en dan is de teleurstelling nog groter als blijkt dat het weer niet zo is.
Pas hier gewoon mee op!
Er werd gezegd dat iedereen kan leren pendelen, maar dit is dus niet zo.
Overigens mag iedereen zelf geloven wat hij wil hoor!
Op 1 zin wil ik nog reageren en dat is van degene die in een berichtje zei dat als we ons er zo aan irriteerden dat we het dan maar niet moesten lezen.
Belachelijke reactie, want dan kan ik net zo goed dit hele forum van zwanger worden overslaan want het gaat er hier constant over!!!!
Als ik alleen al het forum aanklik staat het meteen bovenaan, verschrikkelijk!
Ik wil als laatste nog wel zeggen laat iedereen in zijn waarde, maar hou je alsjeblieft niet vast aan dat gependel!
Liefs Sarah