PARAGNOST zegt dat ik zwanger ben.......?????

Ik lees hier al een poosje mee maar moet zeggen dat ik dit ook wel raar vind.
Zo'n paragnost kan toch echt niet via de sms weten of je wel of niet zwanger bent lijkt mij!

Reageren jullie altijd zo aardig op elkaar?

Groetjes Jippie

quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 23:37:43'));

Niet verwacht dat men zo snel in de verdediging zou schieten...

't Was slechts een mening/reactie.

Misschien schiet men niet in de verdediging maar geven ze ook gewoon hun mening/reactie, net als jij.

Hoi Jarber,
ten eerste hoop ik echt voor jou dat je zwanger bent want dat gun ik iedereen maar ik denk dat je echt niet van een telefonische paragnost uit kunt gaan.
ik snap ook dat je bij sommige mensen hier een gevoelige snaar mee hebt geraakt.
ik heb zelf maanden op dit forum gezeten en het was hier een hele hechte en gezellige boel.
nu zijn het alleen nog maar discussies.
ik zeg het nogmaals dat ik echt van harte hoop dat je zwanger bent maar ik denk dat als je twee keer negatief test dat je er dan gewoon vanuit moet gaan dat je niet zwanger bent.
ik heb lang genoeg op dit forum gezeten om te weten dat die testen echt wel betrouwbaar zijn.
er zijn   veel vrouwen inclusief mijzelf die echt dachten dat ze zwanger waren maar het toch niet waren.
ik weet ook echt wel hoe het voelt want ik heb al een kleine.
ik vind het jammer dat het hier zo veranderd is van sfeer.
laten we elkaar maar in de waarde laten en het hierbij laten.
mamaloe heeft met jou alleen het beste voor gehad om te zeggen   dat je niet om de testen heen kunt en dat iemand niet door de telefoon kan zeggen dat je zwanger bent.
ik heb wel eens meegemaakt dat mijn vriendin ging vloeien tijdens de zwangerschap en dat haar moeder toen aan een paragnost vroeg of ze de baby kwijt ging raken en die zei toen dat ze de baby niet kwijt ging raken.
maar ze kreeg toch een miskraam dus ik ben nuchter genoeg om te weten dat het de natuur is die zijn gang gaat.
ik hoop dat je snel zwanger zult zijn.
gr lisette

Hoi dames

Ook ik wil even reageren.
Ik loop nu al meer dan 2 jaar rond op het forum, maar ik heb nog nooit zo`n ongezellig forum meegemaakt als nu.
Ook ik erger me aan al die berichtjes over pendelen en paragnosten, natuurlijk kan iemand zich daar goed bij voelen( ik heb het nu over een paragnost) maar dat pendelen snap ik niet hoor, dat is iemand alleen maar valse hoop geven.
En waarom ik dat zeg?
Omdat ik het zelf meegemaakt heb!
Toen ik 19 jaar was heb ik me laten pendelen en daar kwam toen niks uit.
Volgens de gene die mij pendelde mocht ik er van uitgaan dat ik geen kinderen zou krijgen.
Daar sta je dan met je 19 jaar en een grote kinderwens voor in de toekomst.
2 jaar later besloten mijn vriend en ik het toch te proberen, en wat denk je?
Binnen 4 maanden zwanger.
Al dat verdriet was er dus voor niks geweest.
Mijn dochter was denk ik een half jaar oud toen er hier over pendelen werd begonnen, dat is nu bijna 1,5 jaar geleden.
Ik heb me door 3 (!!) verschillende meiden laten pendelen, kijken wat er nu uit zou komen.
Ik heb 3 verschillende antwoorden gehad.
En geen 1 klopte!
Ik ben nu weer zwanger en dit keer is het in 1x gebeurd, was niet echt de bedoeling.
Als iemand zegt dit en dit komt er uit, ga je toch hopen dat het zo is, en dan is de teleurstelling nog groter als blijkt dat het weer niet zo is.
Pas hier gewoon mee op!
Er werd gezegd dat iedereen kan leren pendelen, maar dit is dus niet zo.
Overigens mag iedereen zelf geloven wat hij wil hoor!
Op 1 zin wil ik nog reageren en dat is van degene die in een berichtje zei dat als we ons er zo aan irriteerden dat we het dan maar niet moesten lezen.
Belachelijke reactie, want dan kan ik net zo goed dit hele forum van zwanger worden overslaan want het gaat er hier constant over!!!!
Als ik alleen al het forum aanklik staat het meteen bovenaan, verschrikkelijk!

Ik wil als laatste nog wel zeggen laat iedereen in zijn waarde, maar hou je alsjeblieft niet vast aan dat gependel!

Liefs Sarah

hoi allemaal,,

nou nou, wat een comotie allemaal hierover zeg, ik zou ook zeggen laat ieder in z'n waarde, iedereen heeft zijn eigen manier om hiermee om te gaan. En natuurlijk heeft iedereen zijn eigen menig, alleen denk ik soms, moet je die wel uiten als je hiermee iemand kwetst.
als iemand zich zelf prettig voelt bij pendelen of paragnosten dan moet die dat zelf weten, denk ik.
Maar ik kan me ook voorstellendat sommige zeggen dat je hiermee voorzichtig moet zijn omdat je door het pendelen of paragnosten juist gekwest kan worden of teleurgesteld..
maar goed ik hoop voor iedereen dat ze snel zwanger zijn want ik gun het jullie allemaal !!!!!!!!

en laten we het nu op dit forum lekker gezellig houden met z'n allen, dat wanneer we ons niet happy voelen het hier op een leuke en gezellige manier van ons af kunnen praten zonder discussies of wat dan ook..

liefs, x kleintje..

quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 23:37:43'));

Niet verwacht dat men zo snel in de verdediging zou schieten...

't Was slechts een mening/reactie.

Van mij is het inderdaad ook een mening/reactie geweest en niet een verdediging. Ik hoop gewoon dat iedereen zijn eigen mening kan uiten hier en ja ben je het er niet mee eens reageer er dan gewoon niet op. Ik doe dat ook niet, als een onderwerp mij niet aanspreekt dan lees ik het gewoon niet en reageer er al helemaal niet op. Zo laat je iemand in zijn eigen waarde en krijg je ook geen mening/reactie erover van anderen. Ik hoop voor jou en verder iedereen hier dat het  snel raak is  en iedereen op zijn eigen manier toch?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan